Skrevet 22. mai 2008 16 år Ser at Tower Simulator fra feelthere har blitt sluppet. Er det noen som har lastet den ned og fått prøvd den? Kjekt om noen kan poste noen linjer om hva slags førsteinntrykk de får.
Skrevet 22. mai 2008 16 år Har kjøpt den, men downloaden kommer til å ta evig med tid. Elendig hastighet. Oppdatering kommer senere.
Skrevet 23. mai 2008 16 år Forfatter Dette var virkelig stusslige greier. Jeg overdriver ikke når jeg påstår at TS ikke engang er verdt strømforbruket på datamaskinen de 4 1/2 timene nedlastingen tok og slett ikke de 47 euro som Wilco har den frekkhet å ta for dette halvferdige makkverket. Det er flere bugs enn i et dårlig vedlikeholdt revehi, grafikken suger og brukergrensesnittet er noe som hører den mørke DOS-alder til. Sitat fra produktets hjemmeside: (som jeg nekter å gi en link til) "User-friendly interface". Denne påstanden er en av de største løgner jeg noensinne har blitt utsatt for såfremt ikke "User-friendly" plutselig kan oversettes med tungvindt, primitivt og klønete. Det å i hele tatt kalle dette produktet en simulator burde være straffbart. Radaren er en vits. Null realisme. Liten og ingen info om hva som foregår på og rundt flyplassen som f.eks. vindstyrke og retning, sikt mm. Jeg kunne fortsette enda lenger med hva jeg synes om TS, men å bruke mere tid, penger og energi på et slikt gjennomført dårlig produkt er bortkastet. Det eneste tilnærmelsesvis positive som kan sies om TS, er at lyden er adekvat. For de som har lyst til å prøve seg som flyveleder er fremdeles gode gamle ATCsimulator 2 det beste alternativet.
Skrevet 24. mai 2008 16 år Uff da, dette var kjedelig å høre. Hadde håpet i det lengste at denne kunne være noe, veldig synd!
Skrevet 24. mai 2008 16 år Enig med Thor, noe av det største skvipet jeg har brukt penger på. De har tatt den gode gamle BAO Tower og puttet på litt bedre grafikk, andre flyplasser, fjernet VFR trafikken og gjort den mindre brukervennlig. Til dere som likevel får lyst til å kjøpe denne, ta heller å last ned BAO Tower, den er myye bedre og gratis.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.