Gunnar Seljeseth Skrevet 21. mai 2008 Skrevet 21. mai 2008 Litt kort varsel, men jeg vil sette pris på litt trafikk på Bodø i løpet av morgentimene på torsdag (ca. 0800-1000 norsk tid). Har nettopp flyttet, og ønsker å sjekke hvorvidt det er mulig å få til effektiv ATC med nettforbindelsen jeg er koblet opp mot... Siter
Gunnar Seljeseth Skrevet 22. mai 2008 Forfatter Skrevet 22. mai 2008 Da er ENBO_APP pålogget, og jeg blir sittende til kl. 10 såfremt nettet ikke svikter. Skulle det vise seg at nettet er godt nok (noe jeg selvsagt håper) kan jeg komme til å bli sittende et par timer ekstra... Siter
Gunnar Seljeseth Skrevet 22. mai 2008 Forfatter Skrevet 22. mai 2008 Se det, ja, det fungerte... Da har jeg lagt inn en post på VACCSCA's trenings-forum for en TWR trening i kveld; Første mann til mølla får først malt (Og det blir nok mer utover helgen, stay tuned) Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.