Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg er på jakt etter en Keeperdrakt fra F.C Barcelona, med Victor Valdés på ryggen.

Klubbshoppen til Barca selger utrolig nok ikke keeperdrakter, så jeg lurte på om noen andre er bedere enn meg til å finne en?

Skrevet

Se der ja, flere som er på jakt etter.

Har selv drevet på lenge å lett etter en keeper drakt med Victor Valdes på, og har enda ikke funnet ut hvor i allverden man kan få bestilt dette. Har lett siden ifjor, og har som sagt enda ikke funnet. Samme gjelder den Brasilianske landslagskeeperen.

Skrevet
  • Forfatter
Se der ja' date=' flere som er på jakt etter.

Har selv drevet på lenge å lett etter en keeper drakt med Victor Valdes på, og har enda ikke funnet ut hvor i allverden man kan få bestilt dette. Har lett siden ifjor, og har som sagt enda ikke funnet. Samme gjelder den Brasilianske landslagskeeperen. [/quote']

Keeper du og alså? :D

Spiller for tiden i 6.Divisjon(ja, vet at det er en bedriftsdivisjon,men ett sted måtte laget vårt begynne.)

Jeg forstår ikke hvorfor det er så lite populært å lage Nike-keeperdrakter, jeg finner sjeldent noe som helst av Nike utenom på Ebay.

Jeg har en keeperdrakt til deg med Valdés vel og merke. En Spansk Landslagsdrakt på Ebay ;)

Bare søk på Valdes.

Skrevet

Nei, jeg var forsvar spiller i min tid :P var mer som en gave til broren til samboern min som er keeper gal :P

Ebay sier du ja, men det er jo kun søppel å finne der for det meste, spesielt innen drakter o.l

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …