Gjest Skrevet 30. oktober 2001 Skrevet 30. oktober 2001 Hei Når jeg er på GC og jeg \\ noen andre starter får jeg opp en feilmelding: Error: occured in module LaunchGame(). Error number: 6, Error Line 2031, Description: Overflow og så starter ikke simmen på multi noen som vet hva det er og hvordan man fikser det? [image]images/icons/rolleyes.gif" border="0[/image] [image]images/icons/rolleyes.gif" border="0[/image] [image]images/icons/rolleyes.gif" border="0[/image] [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image] [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image] [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image] Siter
Dag Johansen Skrevet 30. oktober 2001 Skrevet 30. oktober 2001 Hvilken simulator brukte du da dette skjedde? Siter
Gjest Skrevet 31. oktober 2001 Skrevet 31. oktober 2001 Det gjelder nok alle simulatorne [image]images/icons/rolleyes.gif" border="0[/image] [image]images/icons/rolleyes.gif" border="0[/image] [image]images/icons/rolleyes.gif" border="0[/image] [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image] Siter
Dag Johansen Skrevet 31. oktober 2001 Skrevet 31. oktober 2001 Er dette bare noe du opplever, eller har andre opplevd det samme? Siter
Svein Olsen Skrevet 31. oktober 2001 Skrevet 31. oktober 2001 Har aldri sett noen andre inne på Game Client de gangene jeg har logget meg på. ( her skulle det være 4-5 gremliner, men tør ikke...:-) Siter
Daniel Gjerstad Skrevet 1. november 2001 Skrevet 1. november 2001 Hei! Har selv problemer. Når jeg trykker på "Ny bruker" og fyller inn brukernavn/passord, kommer feilmeldingen Unknown error: in module UserControl_Show(). Error number: 10049, Error line: 995, Description: Address is not availible from local machine. Jeg trykker ok, som er det eneste valget, og jeg blir nødt til å avslutte GameClient. Noen forslag? Siter
michael8210 Skrevet 1. november 2001 Skrevet 1. november 2001 Ja, har merket at ingen bruker GameClient. Logger meg på jevnlig, den eneste jeg har sett er Patrick.. Synes flere skal bruke GameClient sånn som Dag har slitt for denne siden. [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image] Siter
Gjest Skrevet 1. november 2001 Skrevet 1. november 2001 quote: Opprinnelig postet av Dag Johansen: Er dette bare noe du opplever, eller har andre opplevd det samme? Har ikke hørt om andre som har opplevd det nei [image]images/icons/tongue.gif" border="0[/image] [image]images/icons/rolleyes.gif" border="0[/image] [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image] Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.