Ivar Skaugstad Skrevet 20. mai 2008 Skrevet 20. mai 2008 Har hatt problemer med å laste opp bilder på home.no serveren i det siste via FTP, andre som har samme problem, evt. vet en løsning? Siter
Frank Olaf Sem-Jacobsen Skrevet 21. mai 2008 Skrevet 21. mai 2008 Om du har shell-tilgang (ssh) så kan du bruke ssh for filoverføring. Det lettester er da kanskje å laste ned winscp. Siter
Marius Sparby Skrevet 21. mai 2008 Skrevet 21. mai 2008 Har store problemer med å både laste opp nye bilder, samt å se hva jeg har lastet opp før. Noe som er kjipt, siden det er mye bilder som jeg nå ikke får tak i. Har desverre ingen løsning, og har heller ikke fått svar på eposten jeg sendte til supporten til Home.no. Edit: Sjekket filområdene mine igjen, og nå er de brått tilbake igjen. Go figure. Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 21. mai 2008 Forfatter Skrevet 21. mai 2008 Hmmm, fant ingen e-mail adresse for å kunne oppnå noen kontakt med home.no.. Finnes det noen andre gratis nettsteder som tilbyr det samme slik at jeg kan få lastet opp bildene mine på forumet? Siter
Lars B. Frostad Skrevet 22. mai 2008 Skrevet 22. mai 2008 Ivar: hva med www.photobucket.com ? Der har du 1GB lagringsplass, og 100GB i månedlig båndbredde (trafikk). Har en del trafikk på mitt eget område, med snart 1000 bilder - men fortsatt mye igjen å gå på: Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 22. mai 2008 Forfatter Skrevet 22. mai 2008 Trodde ikke det var mulig å legge ut bilder på forumet fra photobucket, har jeg feil? Siter
Eirik - C Varvik Skrevet 22. mai 2008 Skrevet 22. mai 2008 Der tar du nok feil ja. sist jeg la ut bilder her på forumet, så brukte jeg photobucket. Siter
Lars B. Frostad Skrevet 22. mai 2008 Skrevet 22. mai 2008 Alle bilder jeg har lagt ut det siste halve året har kun vært fra Photobucket, inkl. den siste posten om turen med "M/S Silja Serenade" nettopp her på Snackbaren. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.