Premium Medlem Gunnar van der Meeren Skrevet 19. mai 2008 Premium Medlem Skrevet 19. mai 2008 Fløy litt med Tommy Bernes på Multiplayer i kveld. Turen ble gjennomført med Skype som kommunikasjon - langt bedre enn chattevinduet :crazy: Begge hadde valgt Cessna U206G Stationair II i Fonnaflys LN-FFF drakt. LN-FFF er forresten nylig flikket litt på, etter at jeg så en video av originalen. Flott tur - vi fløy med god avstand mellom hverandre. Selv om jeg ble hevet ut av serveren en gang, var jeg ganske raskt tilbake på track :crazy: En memory leak skapte dessverre litt problemer for Tommy under landing. Turen gikk fra Bømoen, via Hardangerfjorden og Fonni til landing på sjøen utenfor Rosendal. Videre gikk turen rett til ENBR Flesland.... Siter
Daniel Eik Bruserud Skrevet 19. mai 2008 Skrevet 19. mai 2008 Flotte bilder! Ser ut som en fin tur. Siter
Tommy Bernes Skrevet 20. mai 2008 Skrevet 20. mai 2008 Se her ja,dette var bra bilder ja Ser det at du var endel tidligere på døgnet enn eg var da, menmen, bedre sikt også.. Men det var en kjempefin tur ja, Gjentas gherne igjen Siter
Petter Tandberg Skrevet 20. mai 2008 Skrevet 20. mai 2008 Herlig Gunnar! Si gjerne ifra til meg neste gang Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.