Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Hei hopp:) Jeg har begynt å glede meg masse til flystevnet nå, og har tenkt over hvordan jeg skal komme opp dit. En kamerat av meg og jeg har tenkt tanken på rett og slett å kjøre opp dit fra Skien med bil. Da hadde det vært genialt å fylt opp bilen med 2 personer til, som da helst har lappen så vi kunne bytta på å kjøre.. Tror ikke det det vil koste mer enn 2000kr i diesel hvertfall, fordelt på 4stk blir ikke det mer enn 500kr tur retur:D per person.

Noen her som er gale nok til å bli med på den slik road trip? Isåfall tenkte vi å reise fra Skien torsdgskveld, slik at vi er i bodø fredags kveld. Planen er å ta seg fri fra jobb på mandag, slik at vi har god tid på hjemveien.. Overnatting for oss to blir telt. Hva dere 2 andre velger er opp til dere:)

Jeg er 28 år, han andre er 37år, men til sinns er vi neppe mer enn 18år.. Så da vet dere ca hvor det mentale nivået ligger:D Si ifra hvis dette virker interessant..

Skrevet

Det hørtes dritfett ut! Alltid morsomt med roadtrips. :)

Bare synd jeg ikke har klasse B-førerkort, ellers skulle jeg glatt hevet meg med!

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …