Gå til innhold

Koble 360 til PC

Gjest Emil-André Gundersen

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei, jeg lurer på om det er mulig og kolbe til 360en til PCen. jeg har en vista laptop, med trådløs og en xbox 360 på kabel, er det mulig og koble disse sammen ?

Skrevet

Det er mulig å koble en PC som har trådløst internett til en Xbox og dermed gi Xboxen tilgang til internett og harddiskene til pcen (slik som på vanlig LAN).

Jeg gjorde det på en venn sin Xbox360 for en stund siden ihvertfall, men det kan muligens kreve at du har et nettverkskort på pcen med den type funksjon da.

Hvis jeg husker riktig så koblet jeg pcen og xboxen sammen med en helt vanlig ethernetkabel. Deretter gikk jeg inn på Nettverkstilkoblinger, gikk inn på egenskaper til den lokale tilkoblingen (den som gikk til xboxen). Og under Avansert skulle du da kunne krysse av på Tillat andre brukere å koble seg til internett igjennom denne maskinens internett-tilkobling. Deretter tror jeg jeg valgte det trådløse nettverket som kilde for internett tilkoblingen eller noe slik, du må nesten se hva som står der selv (husker ikke helt :/ )

Skrevet

Ja, men jeg har Nettverk til Xboxen via Kabel. og en Lappis med trådløs, så lurte jeg på om det går an og streame musikk, bilder osv fra Xboxen uten noen annen kabel. når jeg prøver og kolbe xboxen til PCen får jeg beskjed om at extender enheten ikke finnes, sellom det kommer opp en kode på Xboxen som jeg skriver inn.

Skrevet

Hmm, merkelig. Jeg har akkurat samme oppsett som deg (hvorvidt en enhet er koblet opp med kabel eller trådløs er irrelevant).

Bare sørg for at de tingene du vil spille av på XBoxen ligger på PUBLIC-området (Default : C:\\Users\\Public\\Public Music/Pictures/Videos ditt på Vista-PC'en, trur det var det eneste jeg gjorde . (foruten å legge til PC'en via XBox interfacet),

Skrevet

Nei, media senteret finner ikke Xboxen.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...