Arne Rasmus Jonasen Skrevet 19. mai 2008 Skrevet 19. mai 2008 er den analoge utgaven, har også to samsung 19" og saitek x45 om noen er interessert. Grunnen til at jeg selger er at jeg har kjøpt en 42" tv, og syntes det fungerer bedre. x45 har litt dårlig kontakt der ledningen kobles til throttle, men fungerer greit så lenge den står i ro. Tror ikke jeg gidder å sende noe i posten, så da må man kunne hente på skøyen i oslo. pris er 500 for th2go og 500 for skjermene. x45 kan man få om man kjøper noen av tingene. Siter
Geir Morten Sakshaug Skrevet 21. mai 2008 Skrevet 21. mai 2008 Hei! Jeg er interessert i TH2Go hvis den ikke er solgt. Jeg kan dessverre ikke hente, så jeg håper du kan sende denne. Siter
Arne Rasmus Jonasen Skrevet 22. mai 2008 Forfatter Skrevet 22. mai 2008 tja, da får jeg evt legge på litt ekstra for frakt og pakking. kanskje 700 totalt med sending. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.