Sten Arne Bryde Skrevet 19. mai 2008 Skrevet 19. mai 2008 De aller fleste her har sett de to andre videoene,men denne var ny for meg. Siter
Magnus F. Meese Skrevet 19. mai 2008 Skrevet 19. mai 2008 Denne var helt ny for meg også da jeg fant den for vel en uke siden, synes i grunn det er veldig rart at det står at den er lagt ut i september 2007, skulle liksom tro at jeg hadde sett den før med tanke på hvor mye jeg har skrevet søkeordene "RNoAF" på youtube :crazy: Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 19. mai 2008 Skrevet 19. mai 2008 Kul video ja, ble nesten litt nostalgisk av klippet med B-modellen som går vertikalt fra Rygge, sånt er det ikke ofte vi ser her lenger Siter
Sten Arne Bryde Skrevet 19. mai 2008 Forfatter Skrevet 19. mai 2008 Denne var helt ny for meg også da jeg fant den for vel en uke siden' date=' synes i grunn det er veldig rart at det står at den er lagt ut i september 2007, skulle liksom tro at jeg hadde sett den før med tanke på hvor mye jeg har skrevet søkeordene "RNoAF" på youtube :crazy: [/quote'] Har funnet ut det ikke altid funker å bare skrive "RNoAF". søker ofte på F-16,F16 bare for å se om det har kommet noe jeg ikke har sett. Bare håper det kommer masse flere Norske F-16 videoer på tuben Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.