Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Trist! Han og Karlsen er jo selve definisjonen av tv-idrett.

Jeg har tenkt tanken tidligere under sportssendinger - "hvordan blir det når Karlsen, Scheie og Rike er borte?" Disse tre er for meg en veldig viktig grunn til at NRK er min sportskanal #1, de viser alltid en slik entusiasme, innsikt, historisk kunnskap, kontakt med idrettsutøverne og glede som ingen andre sportskommentatorer eller kanaler i Norge kan vise til. Og nå er en av gutta i dette trekløveret borte :(

Ser for meg at skiskytter- og langrennssendingene blir litt annerledes den kommende vinteren, og at det blir som å hoppe etter Wirkola for personen som overtar etter Rike.

Uansett, tusen takk skal du ha for svært mange minnerike sportssendinger Kjell Kristian, du vil bli savnet av mange.

Skrevet

Mine kondolansar til familie og kjente av denne mannen.

Han er jo gode minner ifrå laurdagane som liten, med sporten på tv'n og ein halvgal meg som spring rundt på golvet og plagar livskiten av fatter som vil får med seg kva Rike seier og meinar om det som skjer på standplass.

Skrevet

Synes dette var forferdelig trist. Har lenge gruet meg til denne dagen da en av norges to stjernekommentatorer går bort. Kommer ikke til å bli det samme å se på skiskyting etter dette. Blir vanskelig å glede seg like mye til skisesongen nå..

Hvil i fred Kjell Kristian...

Skrevet

Er jo selvfølgelig trist når folk dør, men når det er sagt så synes jeg ikke det er noe stort tap for TV-idretten. Syns han hadde gått ut på dato hva kommentering angår, og framsto mer som en halvgrinete besserwisser de siste årene.

Men for all del, er jo kjedelig at det måtte gå slik, var jo ikke så altfor gamle karen.

Skrevet
Er jo selvfølgelig trist når folk dør' date=' men når det er sagt så synes jeg ikke det er noe stort tap for TV-idretten. Syns han hadde gått ut på dato hva kommentering angår, og framsto mer som en halvgrinete besserwisser de siste årene.

Men for all del, er jo kjedelig at det måtte gå slik, var jo ikke så altfor gamle karen. [/quote']

Kjedelig?

Uansett, mine tanker går til familie og Rikes venner i denne tunge stunden.

Skrevet

Hva er vell en VM stafett i skiskyting uten Karlsen å Rike som komentator? For meg vil aldri en VM stafett i skiskyting bli det samme nå som Rike er godt bort. Er utvilsomt et stort tap for tvsporten. Rike, Karlsen og Shceie er de desidert beste sportskomentatorene vi har på berget.

Kondolerer til familie å alle som kjente Rike.

Skrevet

Hvile i fred fortjener han. Et hvert liv er et tap uansett hvem.

Kreft er en fæl ting,og vedig trist for hans nærmeste så klart.

Men et tap for framtidige tv-sendimger er det ikke.

Gammeldags traust kommentering med en sykelig trang til å ta mellomtider gjerne 2-3 ganger den siste kilometeren ødela han spenningen for seeren gang på gang.

Jeg slo alltid av lyden når det var spennende og Rike kommenterte.

Han hadde dessuten en altfor autoritær,negativt ladet stemme til å spre glede.

Når det er sagt så er det jo ikke mange gode norske kommentatorer ute å går.

Bjørge Lillelien må være unntaket!

Skrevet
...

Men for all del' date=' er jo kjedelig at det måtte gå slik, var jo ikke så altfor gamle karen. [/quote']

Kjedelig?

Jepp...

kjedelig -

1 trettende; lite morsom; uinteressant: en kjedelig film' date=' fortelling / kjedelige farger

[b']2 beklagelig; fortredelig: en kjedelig situasjon / sølte du på kjolen? – uff, så kjedelig! [/b]

Etym.: avl. av kjede II, se -lig

Synonymer: 1. begivenhetsløs, dau, ensformig, fantasiløs, grå, gørr, kjedsommelig, langtekkelig, langtrukken, monoton, stereotyp, stillestående, søvndyssende, tørr, umorsom

2. ergerlig, lei, ubehagelig, uheldig

Gjest Eivind Oterhals
Skrevet
Skiskyting er ikke det samme uten denne mannen. Men mâtte denne mannen fâ hvile i fred!

Helt enig med Johan :)

Skiskyting blir aldri det samme uten denne mannen :(

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...