Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 18. mai 2008 Skrevet 18. mai 2008 Tok bare ett kjapt screen. Tok av fra rwy 08 ESSA,og dette er hva kapteinen så PSS 757,vc track ir. Siter
Daniel Eik Bruserud Skrevet 18. mai 2008 Skrevet 18. mai 2008 Vakker utsikt og fint bilde, kunne ikke vært bedre! Siter
TOS Skrevet 19. mai 2008 Skrevet 19. mai 2008 Stemningsfullt. Likte dette bileet særs godt Tips til neste gang. Gøym vekk slike ekstra vindauge så godt som mogleg. Det tar seg ikkje så bra ut. Siter
Gjest Emil-André Gundersen Skrevet 19. mai 2008 Skrevet 19. mai 2008 For en grafikk, et knall bra bilde hvar det også. Siter
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 19. mai 2008 Forfatter Skrevet 19. mai 2008 Stemningsfullt. Likte dette bileet særs godt Tips til neste gang. Gøym vekk slike ekstra vindauge så godt som mogleg. Det tar seg ikkje så bra ut. Yepp Torstein jeg er enig.Men tok bildet bare der og da under climb på vatsim i kontrollert luftrom.Jeg bruker allefall og legge Squawk box iconet ned,men må ha opp der alle frekvenser står. Fspassenger mini report,har jeg alltid åpen. Takk for kommentarene. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.