Gå til innhold

Nabon har fest

Gjest Emil-André Gundersen

Anbefalte innlegg

Skrevet
Det brygges knapt nok skikkelig øl i Norge uansett' date=' så det at nordmenn lærer seg å drikke øl er tøv, nordmenn flest lærer seg skjelden annet enn å drikke sprudlevann med maltsmak. [/quote']Når har nordmenn brydd seg om smaken uansett? De fleste drikker jo bare for å bli fulle og ikke fordi de syns det er godt...
Skrevet

Har dessverre ikke smakt mørkt øl, men er enig i at det aller lyseste er skvip. Eneste mørke jeg har smakt er Guiness på boks, og jeg tror at selv om det ser ut som nordsjøolje, så smaker nordsjøolje bedre.. Har lyst til å teste tappet Guiness en gang, regner med at det smaker bedre enn boksølet.

Når det gjelder smak drikker jeg stort sett Aass og Carlsberg når jeg får lyst til å sette meg ned med en øl. Hvis målet er å bli full går det i Tuborg, rett og slett fordi det er det jeg har råd til, og fordi det er veldig lettdrikkelig :P

Skrevet

*Er det mindreårige som drikker og bråker. Ring snuten.. de får garantert en "intresant" opplevelse.

*gjør ett eller annet som de vil få bråk med. litt tagging på verandadøra eller samtidskunst på front døra kan gjøre underverker' date=' spesielt hvis det er en hjemme alene fest.. Bare sørg for at ingen ser at du gjør det..

*Naboen har aldri vært så forbanna på sin sønn, som da han fant at rosebeddet sitt var totalt ødelagt av varmt saltvann.. (fatter ikke det)

[/quote']

Ha ha! Dette var bare herlig lesning, nice!!

Steinar G: godt å se at du også aldri har skjønt poenget

med kaffe, selv runder jeg snart 31 - og synes fortsatt

det smaker pyton..

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...