Gjest Emil-André Gundersen Skrevet 17. mai 2008 Skrevet 17. mai 2008 hei, jeg lurte på om dere har noen forlsag om hvordan jeg kan plage nabon litt i kveld. :grin: jeg har testa spretterten, vanngæveret osv. men noen som har tips til hva jeg kan gjøre for og plage dem litt ? hadde vært morro med flere rampestreker, som ikke er skadelige osv. Siter
Audun Braastad Skrevet 17. mai 2008 Skrevet 17. mai 2008 Har du en god blits, stell deg utenfor og ta bilde inn gjennom ruta, masse bilder Eventuelt kan du lyse med en god lommelykt gjennom forskjellige vinduer rett på folka innenfor. Hehe, kanskje ikke de beste forslagene, men det var det første jeg kom på Siter
Gjest Børge Litangen Skrevet 17. mai 2008 Skrevet 17. mai 2008 Eventuelt kan han bare la dem ha fest? Hva i all verden er vitsen med å gå helt kake-bananas fordi naboen har fest...? I don't get it. Enlighten me, anyone? Siter
Gjest Emil-André Gundersen Skrevet 17. mai 2008 Skrevet 17. mai 2008 Haha, jeg bare tuller med Naboen en haug fulle ungdommmer som ikke er gamle nok til og drikke en gang. må være lov og være litt pøbel ? :grin: Anyway de har gitt seg nå. Siter
Gjest Børge Litangen Skrevet 17. mai 2008 Skrevet 17. mai 2008 Hvis du vil være skikkelig hestk*k mot dem, så ringer du onkel blå vettu . Han er sjelden nådig mot mindreårige. Siter
Gjest Emil-André Gundersen Skrevet 17. mai 2008 Skrevet 17. mai 2008 haha, jeg er ikke så slem sikkert noen andre folk som gjør det. :grin: Siter
Åge Storli Berg Skrevet 17. mai 2008 Skrevet 17. mai 2008 Hehe, har selv lekt med tanken å ringe blåmann i slike situasjoner ;P Gitt seg allerede? Hva har du gjort nå ? Siter
Gjest Emil-André Gundersen Skrevet 17. mai 2008 Skrevet 17. mai 2008 jeg spilte litt AC/DC her, så forsvant musikken dems, men den kom på med en gang jeg skrudde av Siter
Erlend Andrè Larssen Skrevet 17. mai 2008 Skrevet 17. mai 2008 De ble vel så fulle av all rusbrusen at de la seg. Skulle bare mangle at far kom hjem i morgen og spurte hvor det hadde blitt av munkholmen hans Kjør på med mer AC/DC, det har de godt av! Siter
Andreas Grindvoll Skrevet 17. mai 2008 Skrevet 17. mai 2008 Lag en elektromagnetisk puls som dreper elektronikken i nærheten. Kanskje ikke noe man får som byggesett akkurat, men det er blir kanskje stilt om du får det til Siter
Gjest Emil-André Gundersen Skrevet 17. mai 2008 Skrevet 17. mai 2008 AC/DC er bra, ordentlig Rock. De som har fest hører på Jallamussik, tecno. :crazy: nå har det kommet en Camping vogn dit å Siter
Gjest Emil-André Gundersen Skrevet 17. mai 2008 Skrevet 17. mai 2008 Lag en elektromagnetisk puls som dreper elektronikken i nærheten. Kanskje ikke noe man får som byggesett akkurat' date=' men det er blir kanskje stilt om du får det til [/quote'] åssen gjør jeg det ? Siter
Ivar Hestnes Skrevet 17. mai 2008 Skrevet 17. mai 2008 Hvis du bor ute i distriktet en plass, så er det bare å "låne" en gris fra naboens gård og slippe den inn i festlokalet. Da blir det liv :grin: Siter
Gjest Emil-André Gundersen Skrevet 17. mai 2008 Skrevet 17. mai 2008 haha, bor midt i et bolig felt. :grin: Siter
Erlend Andrè Larssen Skrevet 17. mai 2008 Skrevet 17. mai 2008 Lag en elektromagnetisk puls som dreper elektronikken i nærheten. Kanskje ikke noe man får som byggesett akkurat' date=' men det er blir kanskje stilt om du får det til [/quote']Får sikkert kjøpt en EMP-generator i radioshack-format :grin: Kjenner til det med musikken, derfor jeg liker å feste med nære venner som har god musikksmak. Siter
Kai Dreyer Skrevet 17. mai 2008 Skrevet 17. mai 2008 Haha... Elektromagnetisk du liksom Andreas... Emil, det er ikke lett. Så bare legg bort tanken Techno funker fett på fest.. Metal er vel ikke akkurat det som faller best inn der, akkurat:P Men meg om det:P Siter
Gjest Emil-André Gundersen Skrevet 17. mai 2008 Skrevet 17. mai 2008 Haha... Elektromagnetisk du liksom Andreas... Emil' date=' det er ikke lett. Så bare legg bort tanken Techno funker fett på fest.. Metal er vel ikke akkurat det som faller best inn der, akkurat:P Men meg om det:P [/quote'] tecno ? ikke F det svir i ørene. :grin: AC/DC er ikke metal, mere blues/ hard rock . Siter
Erlend Andrè Larssen Skrevet 17. mai 2008 Skrevet 17. mai 2008 Ølen smaker mye bedre når man hører "Thunderstruck" Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 17. mai 2008 Skrevet 17. mai 2008 Lag en elektromagnetisk puls som dreper elektronikken i nærheten. Kanskje ikke noe man får som byggesett akkurat' date=' men det er blir kanskje stilt om du får det til [/quote'] åssen gjør jeg det ? Detonasjon av et kjernefysisk våpen høyt oppe i atmosfæren skulle gjøre susen...så var det bare det å få tak i et kjernefysisk våpen da... Og husk at det kommer til å påvirke "litt" mer enn bare huset til naboen Siter
Gjest Emil-André Gundersen Skrevet 17. mai 2008 Skrevet 17. mai 2008 Ølen smaker mye bedre når man hører "Thunderstruck" eller Gone shooting AC/DC er best, i vertfall i mine ører. nå er jeg bare 14 år da, så har ikke smakt så mye øl. :grin: Siter
Audun Braastad Skrevet 17. mai 2008 Skrevet 17. mai 2008 Ølen smaker mye bedre når man hører "Thunderstruck" Åjaaaa, det var derfor jeg ikke syns det var noe godt :grin: Siter
Nicklas Winger Skrevet 17. mai 2008 Skrevet 17. mai 2008 Øl lærer du å like når du er 18, kaffe kommer i militæret når du er 19, så kommer resten av mølja i takt med årene Siter
Erlend Andrè Larssen Skrevet 17. mai 2008 Skrevet 17. mai 2008 Øl går fort ned, kaffe er godt når jeg er veldig trøtt, men når i all verden lærer man å like vin? Kan fint drikke litt hvitvin fra flaske, men et glass rødvin sliter jeg veldig med å drikke Kan legge til at man får en russeknute for å drikke en flaske vin på under 20 minutter, en kamerat tømte flaska på 57 sekunder i går! :grin: Siter
Magnus F. Meese Skrevet 18. mai 2008 Skrevet 18. mai 2008 Øl lærer du å like når du er 18' date=' kaffe kommer i militæret når du er 19, så kommer resten av mølja i takt med årene [/quote'] En liten update på denne: Her i byen begynner kaffen å gli inn i hverdagen allerede i 1.-2. gym for mange, bare å stikke innom narvesen på vei til skolen om morgenen når natta har vært vel kort Å lære å like øl kan nok ta tid, ja, men jeg for min del liker det allerede, i en alder av 16 (vær så snill, ikke oppfatt dette som "se på meg, jeg er dritkul, drikker uten å ha lov" og lignende, den gidder jeg ikke, jeg drikker øl og annet nå og da fordi jeg liker det ) Siter
Andreas Grindvoll Skrevet 18. mai 2008 Skrevet 18. mai 2008 Haha... Elektromagnetisk du liksom Andreas... [...] Harru noe imot elektromagnetisk? Siter
Sten Arne Bryde Skrevet 18. mai 2008 Skrevet 18. mai 2008 Vel ,skal du virkelig torturere de som har fest så kan du gjøre en av flere ting. *Sette på musikk som garantert krasjer med det de hører på. Jeg satte på Enya på fult da naboen ikke tok hintet om at jeg skulle på jobb snart og klokka var halv 4 på mårran. Sputnik og andre Danseband funker også helt fint. Det ble stille ganske kjapt *Hvis du bor i en blokk, trykk på brann alarmen, sørg for at det er den som står nærmest leiligheten til vedkommende. De vil garantert få skylda. *Er det mindreårige som drikker og bråker. Ring snuten.. de får garantert en "intresant" opplevelse. *gjør ett eller annet som de vil få bråk med. litt tagging på verandadøra eller samtidskunst på front døra kan gjøre underverker, spesielt hvis det er en hjemme alene fest.. Bare sørg for at ingen ser at du gjør det.. *hvis mulig.. plasser en stor pose hvetemel på ett sted der den vil gjør litt. For eksempel hvis det er noen som bor sånn til at du kan henge den opp rett fårran døra er det perfekt, jeg lagde noen forsiktige rifter i den, så den sprakk ved berøring.. *Naboen har aldri vært så forbanna på sin sønn, som da han fant at rosebeddet sitt var totalt ødelagt av varmt saltvann.. (fatter ikke det) Det er egentlig bare fantasien som setter grensene her, bare sørg for at ingen ser deg hvis du skal gjøre noe pøk.. Siter
Gjest Emil-André Gundersen Skrevet 18. mai 2008 Skrevet 18. mai 2008 Haha, mye gode tips. :grin: men festen er over, men vi naboen har et stykk ødelagt plen og blomsterbedd. PS:det var ikke meg. :grin: Siter
Steinar Grindstein Skrevet 18. mai 2008 Skrevet 18. mai 2008 Øl lærer du å like når du er 18' date=' kaffe kommer i militæret når du er 19, så kommer resten av mølja i takt med årene [/quote'] Nåja! Er 35, å sliter med kaffen fortsatt. Det samme gjelder vinen. Resten, ja det går ned med untak av dårlig HB :grin: Siter
Magnus Wiik Skrevet 18. mai 2008 Skrevet 18. mai 2008 Det brygges knapt nok skikkelig øl i Norge uansett, så det at nordmenn lærer seg å drikke øl er tøv, nordmenn flest lærer seg skjelden annet enn å drikke sprudlevann med maltsmak. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.