Jakob Jakobsen Skrevet 29. oktober 2001 Skrevet 29. oktober 2001 Hva er linkene til de "beste" freeware/payware designerne til MSFS? jeg tenker på sånt som Posky, IADG, FFG, AFG osv. Og hvilken er DIN favoritt? [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] Siter
Kenneth Lima Skrevet 29. oktober 2001 Skrevet 29. oktober 2001 Heisann!! Jeg har noen liker: POSKY FFG AFG Dreamfleet2000 Feel Real Flight Phoenix Simulation Software (PSS) Mine favoritter må være PSS og Dreamfleet siden de har de mest realistiske panelene [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] [ 29-10-2001: Endret av: Kenneth Lima ] [ 29-10-2001: Endret av: Kenneth Lima ] Siter
Jakob Jakobsen Skrevet 29. oktober 2001 Forfatter Skrevet 29. oktober 2001 Tusen takk Kenneth! Finnes det noen slike som lager bra paneler og scenerys også? Siter
Kenneth Lima Skrevet 29. oktober 2001 Skrevet 29. oktober 2001 Hei Jakob!! Det er jeg ikke sikker på.......må nesten få noen andre til å svare der. [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] Siter
Frank Olav Pettersen Skrevet 29. oktober 2001 Skrevet 29. oktober 2001 Jeg henger meg på her jeg også Jeg kjøpte et panel for lenge siden(fs98 tiden) men klarer ikke finne tilbake til han som laget det ,eller panelet.Jeg husker navnte til han som laget det: Ralph Toflemire. Men er ikke sikker på stavingen. Er det noen her som har link til det panelet? Det var til et 737(tror jeg) [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Siter
Erik Berntsen Skrevet 30. oktober 2001 Skrevet 30. oktober 2001 Takk for tipset om POSKY. Jeg fant den SAS747 i gammel design som jeg har ønska meg. Et av de penere flyene jeg har lasta ned, og selv om jeg bare har en tur fra Bodø til Andenes i loggen,(for det meste på autopilot)syns jeg den virket lettfløyet og stabil. Anbefales særlig for nostalgikere med sans for detaljer. Siter
Gjest Skrevet 30. oktober 2001 Skrevet 30. oktober 2001 Ralph Tofflemire selger ikke lenger de gamle panelene, men han holder på med et 747-200-panel. Dette kan du finne på www.panelshop.com . De gamle panelene hans er det sannsynligvis ikke lenger verd å bruke penger på, men jeg tror de selges hos AETI( www.simpilot.com ). [ 30-10-2001: Endret av: Øyvind H. Hansen ] Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.