Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Aleksander Milde
Skrevet

Gratulerer med dagen fra meg og! :) Håper alle får en fin dag, til og med i Spania :grin:

Gjest Emil-André Gundersen
Skrevet

Gratulerer med Dagen alle sammen. :) det regner her i Sandefjord, men hva er vel en 17. mai uten regn ? :grin: Ha en fin dag alle sammen. ;)

Skrevet

Hehe, ja, gratulerer med dagen! Hadde en ypperlig feiring "down under" (Auckland, NZ), med sol og fin vær, eller "bunadsvær" som enkelte valgte å kalle det...

Har sett litt kjapt på metar fra diverse flyplasser i gamlelandet, og flere av dem melder snø. Ja, i år var virkerlig året for å feire 17. mai i utlandet! :grin:

Skrevet

I dag er dagen man skal legge debatter om høye avgifter og dårlige veier på hylla. I dag er det ingen som får lov å klage på politikere og statsbudsjettet.

I dag skal vi feire Norge, og at det faktisk er verdens beste land og bo i.

Gratulerer med dagen alle sammen!

-Alt for Norge

Skrevet

Drit og dra... :)

Her feirer vi at vi er en selvstendig nasjon, isteden for å være en del av Sverige? Billig bil og alkohol! Tja... :grin:

Været her er blå himmel, og noen cummuli. Sikkert bra termikk...

Skrevet

Gratulerar med dagen. Eg får vel gå i tog eg og idag trur eg. (Verdens kortaste 17. Mai tog, ein person som vandrar rundt på flyplassen medan eg skrålar av full hals (eg syng som ein bakfull tåkelur). Trur nok amerikanarane kjem til å undra seg på kva for slags galskap eg held på med :grin:

Håpar folket heime får ein fin dag.

Gjest Eivind Oterhals
Skrevet

Gratulerer med dagen hilsen Hollingen! :)

Skrevet

Våknet litt redusert etter gårsdagen, klokka 1230 og tuslet ned til skolen der feiringen avholdes. Været kunne by på haggel, regn, vind og korte opphold med solskinn.

Flaggdebatten fikk meg til å tenke på at en kompis stod på taket på russebilen og ropte "Hvorfor er det bare norske flagg her?!" :P

Gjest Aleksander Milde
Skrevet

Heldigvis har vi hatt veldig bra vær her i Bergen, kun noen dråper innimellom, men ellers ganske bra :)

Skrevet

Sånn da var dagen over for min del, regn, reng og litt sol. ha en fin kveld alle sammen. ;)

Skrevet
Gratulerer med dagen fra Sunnmøre :)

Dagen har blitt feira i nydelig solskinn :)

Heldig gris. :grin: men hadde det fint her i Sandefjord å.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...