Skrevet 16. mai 2008 16 år Jeg har hatt Ferrari tidligere, ikke helt ulik den (som grenser mot hylende hvis du drar den høyt nok i turtall, lik jeg syntes tidvis å høre at denne også antydningsvis gjorde). Tipper på en italiener i hvert fall.
Skrevet 16. mai 2008 16 år Martin.....send meg PM på adresse ...deter en R modell av Grand turisimo.....grattis..... Skru på lyd.. sjekk her Skal over til Detroit og teste 599GTB om 14 dager....det er også en fet bil, fetere faktisk....men for dyrt......
Skrevet 16. mai 2008 16 år Jeg syns Jan Henrik skal få premien, det var han som sa Maserati. Og uten at han hadde sagt det hadde jeg ikke klart det . Artig konkurranse Geir, kom med flere slike da! Minner meg om lyden av Norge, bare med kjent kategori.
Skrevet 16. mai 2008 16 år Jaha. Maseratti for pokker. Og mens øynene rant kastet han opp i ren misunnelse...
Skrevet 16. mai 2008 16 år Dere får et sett begge to...det er litt unike merker i fra kabul ihverfall...de andre får man jo over alt...send pm, og jeg sender...ha en fin aften....og desverre ikke hver dag jeg kjører ny bil......men neste gang......men da blir det vell en disel som går på promp...kona er sv....og hu liker ikke det jeg driver med på bil fronten....hei da.
Skrevet 17. mai 2008 16 år Du kan gjerne bytte Ratien med min Tahoe ombygd til gass. Alt for å blidgjøre frua veit du.. :grin:
Skrevet 17. mai 2008 16 år Fy F*** for en nydelig bil! har ikke sett denne modellen før, men designet var rett og slett rått, men samtidig elegant Dette er kun italienere som får til. Martin: Takker så meget, men det å gjette modellen i seg selv er jo like vanskelig som å gjette merket, så du fortjener nok premien Geir: du er heldig som får en sånn grom bil, jeg er glad det finnes slike entusiaster som deg. De skaper litt variasjon fra de alt for vanlige stasjonsvognene som ruller over alt i Norge. Har selv kjørt en Ferrari 360 Spider F1 og det var en sinnsyk opplevelse i seg selv, men gleden var kortvarig, varte bare en time dessverre, men følelsen av å kjøre en sånn bil var helt enorm!
Skrevet 17. mai 2008 16 år Jan Henrik...du har hvert i himmelen som meg...digg hva?....Jeg synes også at 360 er digg...har kjørt Lambo,Ferrari,De Tomaseo Panthera,C6 og skal teste 599GTB om 3 uker i Detroit. Men Spider og 360...hmm...hvordan forklare...men den er nydelig..........forelsket.....kompis av meg som kjøpte FFX til 16 mil...ligger på finn til 24 mil nå....problemet er at ferrari har forkjøps rett...det er mange Ferrari freaks......ha en flott natt...Har Ferrari som kunde også......he he
Skrevet 17. mai 2008 16 år Etter hva jeg kan se så er den dyreste bilen på Finn.no en Mercedes-Benz SLR McLaren til 4,5 mill. Ingen FFX til 24...
Skrevet 17. mai 2008 16 år Geir, hvis du køber en GranTurismo er du jo forpligtet til at poste billeder af den her i snackbaren, men det ved du vel? :grin: Forresten kåret som årets flotteste bil i danske Bil Magasinet.
Skrevet 17. mai 2008 16 år FFX til 16mill? Hva slags venner er det du har? :grin: tror nok han mente Ferrari FXX den absolutt råeste ferrarien man kan få' date=' er vel det nærmeste Formel1 man kommer her er liten video av noen som trollkjører en FXX på bane: [youtube']nfF1Fzx8tmA
Skrevet 17. mai 2008 16 år Ja, var den jeg tenkte på! Så den på Arendal Offshore for 2 år siden, syk bil.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.