Skrevet 16. mai 2008 16 år Noen som klarer denne? Hør på lyden og se om du klarer denne..... håper en slik står i garasjen hos meg i løpet av året..... Sjekk denne Vinneren får et kles badge orginalt fra en kjent F-16 sqv i Norge i Posten...Noen som tar utfordringen???... Litt artig konkuranse på en fredag......PS det er ikke polo 1,1 ... :grin:
Skrevet 16. mai 2008 16 år Hvor har du fått tak i opptak av min Mazda 323 1.6? Jeg vil tippe lamborghini av merke, med V12 motor. Er det en Diablo?
Skrevet 16. mai 2008 16 år Høres mer ut som en Porsche for meg. Vanskelig å peke ut eksakt modell da men
Skrevet 16. mai 2008 16 år Skjønner det er lavpris for alle penga med tanke på avtar , men nei det er ikke lada.....hør etter da gutter...
Skrevet 16. mai 2008 16 år høres ut som en V8 mener jeg.Sint sådan. :grin: Kan muligens være amerikansk,selv om den ikke høres ut som en standard 350. Er jeg helt på jordet?
Skrevet 16. mai 2008 16 år Høres ut som første del av lyden er fra en v10/12 som forøvrig var mistenkelig Italiensk men fra midten av klippet og ut høres det veldig 8 ut. Hmmm heller mot Ferarri av en eller annen utgave. Men uansett merke, med slik lyd så bestiller jeg herved en prøvetur. Ok?
Skrevet 16. mai 2008 16 år Nope...den er faktisk en famile bil, om jeg skal tørre og kalle den det....fire seter...og lenger syd en Denamrk....legger på noen orginale Kabul merker fra den Norske air wing....
Skrevet 16. mai 2008 16 år SAAB 93 Turbo ha ha,,,,,litt grippen tendenser...alt svenskt er coolt.....nei du må nokk ta tak i noe annet en saab.....saab er foresten den største oppskytte sportsbil jeg har kjørt.....den går skikkelig fælt rett fremm.....bare dritten om du skal kjøre litt.....
Skrevet 16. mai 2008 16 år a tipper jeg Alfa romeo, er ikke sikker på hvilken modell, men tror iallefall jeg er inne på merket nå
Skrevet 16. mai 2008 16 år Nja...riktig geografi....Jeg gjorde siste prøve turen av denne sist uke...så den finnes i Norge
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.