Gunbjørn Øfsti Skrevet 28. oktober 2001 Skrevet 28. oktober 2001 Har fått hørt en del om sikkerheten på Gardemoen,både negativt og positivt.Er det gjort noe med flyene etter tragedien i New York? Kjenner forresten en som bor i New York,og som kjørte forbi World Trade Senter bare en time før det smalt [image]images/icons/rolleyes.gif" border="0[/image] Guffent å tenke på [image]images/icons/frown.gif" border="0[/image] Velvel...En ting er ivertfall sikkert,og det er at jeg skal bli flyger i SAS [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image] [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image] Siter
Gjest Skrevet 29. oktober 2001 Skrevet 29. oktober 2001 Hei! Vet du om hvor mye eller lite styrke man må ha for å bli pilot i SAS??? eller noe annet jeg har akkurat begynt å bruke briller! SÅ JEG ER IKKE SIKKER PÅ OM JEG KAN BLI pilpt uten laaser operasjon! [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image] Siter
Gunbjørn Øfsti Skrevet 29. oktober 2001 Forfatter Skrevet 29. oktober 2001 Du kan bli pilot i SAS ,selv om du bruker briller.Se på "Pilotene svarer".Der står det om det. [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.