Skrevet 14. mai 2008 16 år Fikk denne via mail. Tydligvis fra Spotters.dk, men tenkte at fler her inne vil like disse bildene. Spotters.dk
Skrevet 14. mai 2008 16 år Hæ? Det kan'ke stemme... det hadde jo blitt aaaalt for store påkjenningger for flyet.
Skrevet 14. mai 2008 16 år En dansk pilot risikerer å miste flysertifikat etter at han loopet med et passasjerfly. Les mer i nettavisen...
Skrevet 14. mai 2008 16 år Tok loop med passasjerfly Hadde kanskje vært en idé for avisen å få med seg hva som faktisk har skjedd før de skriver om det :grin:
Skrevet 14. mai 2008 16 år Å, det er nok bare Bob Hoover som endelig har fått sitt danske statsborgerskap... :grin:
Skrevet 14. mai 2008 16 år Det var Cimbers adm. direktør Jørgen Nielsen som var bak spakene. sitat :– "Ja, jeg var pilot i det fly. Men det er ikke et af Cimber Airs rutefly. Jeg fløj som privatmand, fordi jeg forberedt mig til et show i Karup. Ikke som direktør for luftfartselskabet, siger Jørgen Nielsen" Kilde: Ekstrabladet.dk Hans, København
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.