Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg trenger en motstand på 5w 10 ohm. Det haster litt og jeg kan ikke vente flere dager på evt. postordre. Derfor lurer jeg på om det finnes et sted i Oslo hvor jeg kan kjøpe slikt over disk. Finnes det en slik butikk i Oslo?

Skrevet

Glem Ohlsson...de har ikke mye å rope hurra for i denne disiplin. Gå for Guds skyld heller til ELFA på Torshov...spesialbutikk for elektronikk! I tillegg har de en katalog som samtidig er en ypperlig lærebok full av tips.

Og for de som prøver å bestille via posten: Glem norske importører. Arrogante tullinger som svarer nedlatende når man ringer...spesielt når de hører man er privatperson. Men ett sted skiller seg ut med glans: Forhenværende Jacob Hatteland Electronics...Nedre Vats. I dag heter det RS. Der kunne jeg bestille to små motstander via posten uten å bli ledd kaldt av...kudos til de.

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

Ja det var jo hyggelig og høre :grin: Jeg jobber i Hatteland Group....

Skrevet

Hatteland har skjønt det faktum at steller man blidt og godt med en privatkunde (selv en hobbyelektroniker som meg)...får de et bra rykte av det. Noe som de fleste andre importører ikke skjønner bæret av. Skal ikke nevne noen ved navn...men vil bare si at mine henvendelser gjennom årene har vært dirkekte kvalmefremkallende. Hos JEH/RS derimot, er det alltid blide jenter som hiver seg på bestillingen uten å syte uansett hvem du er. Bestilte flere ganger noen få motstander der, og de kom i posten 3-4 dager etter. Og de skal vite at jeg på grunn av dette har skaffet de mange skip som faste kunder i ettertid.

Skrevet

Store firmaer skal aldri undervurdere en liten kunde. Den minste kunden kan plutselig en dag være den største :)

Jeg betaler heller mer i en butikk jeg får god service, enn å kjøpe billig fra ei høkkert-sjappe :/

Sorry off topic :whistle:

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...