Skrevet 13. mai 2008 16 år Ja, da var den turen over. Her er noen bilder fra approachen over Sognefjorden Kommentarer blir jeg glad for!
Skrevet 13. mai 2008 16 år Nei, nei, nei og atter nei. Ikke gi med slike Ideer, nå må jeg bare ut å fly. :grin: Flotte bilder, du begynner og bli dreven på dette.
Skrevet 13. mai 2008 16 år Forfatter Takker Hva slags scenery bruker du? Tja, spørs hva du mener... Flyplassen er i Fly & fish serien som kan lastes ned i filbibloioteket her. Eller så har jeg: - Norway mesh - Norway scenic - Roads and rivers of Europe - Ultimate tarrain Europe + en freeware VFR-pakke fra avsim som forandrer alle bakketeksturer!
Skrevet 13. mai 2008 16 år Nice! Det var en skinnende dame, ved en evt. utelanding ville det ikke vært noe problem for redningsmannskaper å lokalisere deg.
Skrevet 14. mai 2008 16 år Forfatter Nice! Det var en skinnende dame' date=' ved en evt. utelanding ville det ikke vært noe problem for redningsmannskaper å lokalisere deg. [/quote'] Hehe, sant det! Takker
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.