Skrevet 16. mai 2008 16 år Kan se bildene mine her' date=' sortert på "interestingness". [/quote'] "Oops! You don't have permission to view this page."
Skrevet 16. mai 2008 16 år Tja selv om det var mange veldig veldig fine bilder her fra før så forsøker jeg å hoppe etter! Først et par F-16, den første på Bardufoss i 2006, den andre på Røros i 2007 En kamerat En annen "kamerat" En kamerats bil. Hang ut av "vinduet" (cabriolet) og tok bildet frihånds. ... etter et hardt valg var dette de jeg bestemte meg for i alle fall...
Skrevet 16. mai 2008 16 år Får slenge inne et par stk jeg også (første bildet er tatt på Seidafjellet ved hytta til mine foreldre)
Skrevet 17. mai 2008 16 år Har mange favorittbilder, men tar med ett par av flybildende denne gangen. Jeg har vist aldri klart å begrense meg..
Skrevet 17. mai 2008 16 år Forfatter Når du har sånne bilder trenger er det helt greit at det var mange!
Skrevet 17. mai 2008 16 år Den med brennern bak er ingen Sabre. Det er en MIG-17 Den i første posten i solnedgangen med røyken bak er en Sabre, var det den du tenkte på ?
Skrevet 17. mai 2008 16 år Den med brennern bak er ingen Sabre. Det er en MIG-17 Den i første posten i solnedgangen med røyken bak er en Sabre' date=' var det den du tenkte på ? [/quote'] Japp,
Skrevet 17. mai 2008 16 år Hmm.. Finner ikke edit-knappen. Er jeg blind eller er den vekk? Så, poster ny her med ett tredje bilde som er relativt "populært". Full versjon her. Oh, btw... Jeg posta dette bildet orginalt med intensjonen om å vise folk hvordan HDR ikke burde se ut, men folk likte det visst :confused: Link til photostream her. Denne bør vel funke vel? Ehhmm.. På denne postingen har jeg en endre knapp, men ikke på den jeg ville fikse på...
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.