Pasi Jorgensen Skrevet 13. mai 2008 Skrevet 13. mai 2008 En rask re-paint av PSS (Phoenix Simulation Software) sin Boeing 757-200 for FS9. Da jeg ikke får innstallert fs9 på maskinen min, er jeg ikke helt sikker på hvordan den tar seg ut i "virkeligheten", men jeg kan jo si at den tar seg ikke ut i FSX. Alpha kanalene er helt på viddene, men det har vel sikkert med hvordan de to simmene håndterer alpha'en på forskjellig måte. Siter
Kim Jørgen Brenna Skrevet 13. mai 2008 Skrevet 13. mai 2008 Nydelig Pasi! Jeg glemte å ta bilder på turen til Las Palmas, men jeg skal prøve å ta noen på neste tur. Siter
Fredrik Bachke Skrevet 13. mai 2008 Skrevet 13. mai 2008 Se der ja! Hadde tenkt til å lage denne selv, men det slipper jeg jo PS: Skal den ikke ha RR motorer og ikke PW? Siter
Pasi Jorgensen Skrevet 13. mai 2008 Forfatter Skrevet 13. mai 2008 Jo jo, ja ja, det sjekka jeg ikke før jeg startet, men, det er ikke noe stort problem da det er felles texturer for the forskjellige motor versjonene. Så det er ikke værre enn at man flytter mappa til riktig motor modell og lager en ny innføring i aircraft.cfg fila. Send meg en mail scarp1@start.no så sender jeg filene til deg Siter
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 13. mai 2008 Skrevet 13. mai 2008 Har TUI fått winglets på sine også nå? Hmm,Jeg som flyr bare pss 757 burde kanskje fått tak i den også Siter
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 13. mai 2008 Skrevet 13. mai 2008 Har TUI fått winglets på sine også nåJa det har de Nydelig arbeid Pasi! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.