Tommy Bernes Skrevet 12. mai 2008 Skrevet 12. mai 2008 Hei... I kveld hadde eg og Gunnar Van der Meeren oss en tur i det flotte vestlands landskapet, Vi hadde en Kjempetur med god stemning... Fikk tatt et bilde under approach til bane 35 på Flesland.. Håper dere liker det.. Mvh tommy Siter
Ruben Frydstad Skrevet 12. mai 2008 Skrevet 12. mai 2008 oia dokker fløy fsx dokker ja så dokker så rart fine bilder Siter
Tommy Bernes Skrevet 12. mai 2008 Forfatter Skrevet 12. mai 2008 Neida, vi fly i gode gamle FS9 Siter
Premium Medlem Gunnar van der Meeren Skrevet 12. mai 2008 Premium Medlem Skrevet 12. mai 2008 Flott Tommy! Ser at du var kommet litt lengre på døgnet enn jeg :grin: Jada vi hadde en flott tur fra Voss - ut Hardangerfjorden - en liten avstikker til Folgefonni - og så direkte til Flesland. Gjentar gjerne den turen...... Siter
Tommy Bernes Skrevet 12. mai 2008 Forfatter Skrevet 12. mai 2008 Joda, er gjerne med en tur til eg Ruben: vannet er en blanding av Real environment Pro, Ultimate Water FX og Flight environment mikset og trikset litt.. Siter
Premium Medlem Gunnar van der Meeren Skrevet 12. mai 2008 Premium Medlem Skrevet 12. mai 2008 Tar jeg ikke feil, så benytter Tommy samme vann som jeg har. Dette kommer fra Real Environment Proffesional (REPro). REPro (freeware) har et sett med mørke vannteksturer som gir en slik effekt som vist her... Siter
Gjest Emil-André Gundersen Skrevet 13. mai 2008 Skrevet 13. mai 2008 Pok*** ta dere :grin: Satt uten internett og kjedet meg, telenor sa at det var overbelastning på nette, når jeg ringte Siter
TOS Skrevet 13. mai 2008 Skrevet 13. mai 2008 Flott bilete dette her :grin: Får ikkje sove eg no... hehe Siter
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 13. mai 2008 Skrevet 13. mai 2008 Nydelige bilder! Ser ut som en flott tur dere hadde!! Hvor finner man Real Environment Proffesional? Siter
Tommy Bernes Skrevet 13. mai 2008 Forfatter Skrevet 13. mai 2008 Gå på avsim og ta et søk på real environment pro så finner du den Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.