Kai Dreyer Skrevet 12. mai 2008 Skrevet 12. mai 2008 Halla.. Mange som er på Facebook her, eller? Siter
Åge Storli Berg Skrevet 12. mai 2008 Skrevet 12. mai 2008 Jeg er der iallefall. en del andre også. Finnes opptil flere grupper som heter Flightsim.no ellernosånn! Siter
Sten Arne Bryde Skrevet 12. mai 2008 Skrevet 12. mai 2008 Jeg er på tryneblekka... Men ikke så ofte Siter
Audun Braastad Skrevet 12. mai 2008 Skrevet 12. mai 2008 Er der jeg også, men er aldri innpå der.. Bruker nettby isteden. Siter
Erlend Andrè Larssen Skrevet 12. mai 2008 Skrevet 12. mai 2008 Er der jeg og, men han fått høre at det ikke går an å finne meg der. Tror jeg har vært litt paranoid med tilgang-settings Siter
Petter Tandberg Skrevet 12. mai 2008 Skrevet 12. mai 2008 Jeg og, men samme som andre her, er ikke ofte på Siter
Gjest Emil-André Gundersen Skrevet 12. mai 2008 Skrevet 12. mai 2008 Hva er Face book ? :confused: Siter
Martin Flikkeshaug Skrevet 12. mai 2008 Skrevet 12. mai 2008 Halla.. Mange som er på Facebook her' date=' eller? [/quote'] Ja. Siter
Kai Dreyer Skrevet 12. mai 2008 Forfatter Skrevet 12. mai 2008 Hva er Face book ? :confused: www.facebook.com? Siter
Werner Rafteseth Skrevet 12. mai 2008 Skrevet 12. mai 2008 Joda, registrerte meg for noen dager siden faktisk Siter
Marius Sparby Skrevet 13. mai 2008 Skrevet 13. mai 2008 Aldri vært der, kommer aldri til å være der. Nettby får holde, siden de ikke er helt anale når det gjelder videre bruk av det du eventuelt poster på din side. Siter
Erlend Andrè Larssen Skrevet 13. mai 2008 Skrevet 13. mai 2008 Aldri vært der' date=' kommer aldri til å være der. Nettby får holde, siden de ikke er helt anale når det gjelder videre bruk av det du eventuelt poster på din side. [/quote']Facebook er utrolig teit sånn sett ja. Add en "kul" application så vet personen som laget den alt om deg. Hender jeg er inne på nettby selv. Siter
Alexander Storvig Skrevet 13. mai 2008 Skrevet 13. mai 2008 Jeg skulle gjerne vært på nettby, men kan ikke siden dem har en sånn teit mobil verifisering under registrering, har skrevet inn mitt spanske mobilnummer inkl spanias tele kode, men får ingen sms. Det er bare rot med sånn mobil verifisering spørr du meg. Siter
Marius Helstad Skrevet 13. mai 2008 Skrevet 13. mai 2008 Har Facebook bruker, men sjelden innpå! Nettby går det mest av her i gården. Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 13. mai 2008 Skrevet 13. mai 2008 Aldri vært der' date=' kommer aldri til å være der. Nettby får holde, siden de ikke er helt anale når det gjelder videre bruk av det du eventuelt poster på din side. [/quote']Facebook er utrolig teit sånn sett ja. Add en "kul" application så vet personen som laget den alt om deg. Hender jeg er inne på nettby selv. Er ikke spesielt aktiv på hverken Facebook eller Nettby, men må si jeg foretrekker Facebook, rett og slett fordi man ikke kan se på èn Nettby-profil uten å få epilepsi av alle blinkende gif'er samtidig som man prøver å tyde tekst skrevet på en eller annen sær dialekt. Siter
Halvdan Hellenes Skrevet 13. mai 2008 Skrevet 13. mai 2008 Halla.. Mange som er på Facebook her' date=' eller? [/quote']Nei. Siter
Erlend Andrè Larssen Skrevet 13. mai 2008 Skrevet 13. mai 2008 Aldri vært der' date=' kommer aldri til å være der. Nettby får holde, siden de ikke er helt anale når det gjelder videre bruk av det du eventuelt poster på din side. [/quote']Facebook er utrolig teit sånn sett ja. Add en "kul" application så vet personen som laget den alt om deg. Hender jeg er inne på nettby selv. Er ikke spesielt aktiv på hverken Facebook eller Nettby, men må si jeg foretrekker Facebook, rett og slett fordi man ikke kan se på èn Nettby-profil uten å få epilepsi av alle blinkende gif'er samtidig som man prøver å tyde tekst skrevet på en eller annen sær dialekt. Hehe, sant nok, men facebook-profiler blir også ganske slitsomme når man besøker profiler med hundre applications Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.