Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Emil-André Gundersen
Skrevet

Hva er Face book ? :confused:

Skrevet
Aldri vært der' date=' kommer aldri til å være der. Nettby får holde, siden de ikke er helt anale når det gjelder videre bruk av det du eventuelt poster på din side. [/quote']

Facebook er utrolig teit sånn sett ja. Add en "kul" application så vet personen som laget den alt om deg. Hender jeg er inne på nettby selv.

Skrevet

Jeg skulle gjerne vært på nettby, men kan ikke siden dem har en sånn teit mobil verifisering under registrering, har skrevet inn mitt spanske mobilnummer inkl spanias tele kode, men får ingen sms. Det er bare rot med sånn mobil verifisering spørr du meg.

Skrevet
Aldri vært der' date=' kommer aldri til å være der. Nettby får holde, siden de ikke er helt anale når det gjelder videre bruk av det du eventuelt poster på din side. [/quote']

Facebook er utrolig teit sånn sett ja. Add en "kul" application så vet personen som laget den alt om deg. Hender jeg er inne på nettby selv.

Er ikke spesielt aktiv på hverken Facebook eller Nettby, men må si jeg foretrekker Facebook, rett og slett fordi man ikke kan se på èn Nettby-profil uten å få epilepsi av alle blinkende gif'er samtidig som man prøver å tyde tekst skrevet på en eller annen sær dialekt.

Skrevet

Er ikke spesielt aktiv på hverken Facebook eller Nettby, men må si jeg foretrekker Facebook, rett og slett fordi man ikke kan se på èn Nettby-profil uten å få epilepsi av alle blinkende gif'er samtidig som man prøver å tyde tekst skrevet på en eller annen sær dialekt.

Hehe, sant nok, men facebook-profiler blir også ganske slitsomme når man besøker profiler med hundre applications :P

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...