lars strømsnes Skrevet 12. mai 2008 Skrevet 12. mai 2008 Hei! Vet at både Concorde og Blackbird har fært i Bodø på 70/80-tallet. Da er mitt spørsmål om det finnes noen bilder fra deres besøk? Hadde vært artig å sett! Kan ikke være mange flyplasser som har hatt både raskeste passasjer, og militærfly på besøk... Siter
Gjest Emil-André Gundersen Skrevet 12. mai 2008 Skrevet 12. mai 2008 Her og her ingen Concorde bilder men SR-71 Siter
M E Skrevet 12. mai 2008 Skrevet 12. mai 2008 Det er stilig ja:) Kan jo skrøyte med at Sola har hatt TO Concorde på besøk samtidig, i tillegg til besøk av SR-71 :grin: Hehe.. Hiver meg på denne og spør om det er noen som har bilder fra disse besøkene liggende? Siter
Nicklas Winger Skrevet 12. mai 2008 Skrevet 12. mai 2008 Et kjapt søk på google viste meg dette: Forum Siter
M E Skrevet 12. mai 2008 Skrevet 12. mai 2008 Takk begge to! Der var det bildet jeg husket ja, ikke ofte man ser to Concorder parkert ved siden av hverandre på din lokale flyplass.. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.