Skrevet 11. mai 2008 16 år Jeg er på let etter en SIGMA 18-200mm F3.5-6.3 DC OS CANON EOS I Norge koster denne ca 3900,- kroner. På en amerikansk nettside fant jeg samme linsa til 2500,- kroner (ut i fra dagens dollarkurs) Men bestiller jeg denne linsa fra USA, må den vel fortolles?
Skrevet 11. mai 2008 16 år Forfatter Hmm.. etter at jeg skrev innlegget surfet jeg litt på toll.no Fant dette: Link til Toll.no Ser en mulighet på å få sendt objektivet som gave, men da må den skrives ned i pris:) Må også betale toll for gaver over 1000 kroner. Her: Gaver
Skrevet 11. mai 2008 16 år Jeg ville hvert fall rådet deg til å kjøpe i Norge når du skal kjøpe en billig (relativt sett) linse. 2500kr + moms + frakt blir ikke langt under norsk pris. I tillegg hvis du kjøper i Norge får du norsk garanti. Usikker på sigma sin garanti, men Canon linser har vel bare 1 års internasjonal garanti.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.