Nicklas Winger Skrevet 10. mai 2008 Skrevet 10. mai 2008 Men, det store spørsmålet er om utviklerne vil bli Infinityward eller Treyarch. Og om settingen skal tilbake til andre verdenskrig. Hva synes dere? Jeg personlig synes vi har sett nok av WWII, og kunne heller ønske meg en aktuell konflikt i moderne tid. Irak kanskje? Siter
AMO Skrevet 10. mai 2008 Skrevet 10. mai 2008 Jeg er definitivt enig i at handlingen bør legges til moderne tid, noe a la Call of Duty 4. Det var en vidunderlig forandring fra de foregående spillene i serien, og alle mulighetene og ikke minst multiplayerdelen gjorde spillet komplett etter min mening! Som du foreslår, Irak kunne jeg meget godt tenke meg, rett og slett for å få et slags realistisk preg på det, som det alltid har vært. Det er vel så godt som garantert at spillet kommer på Playstation 3 og Xbox 360 i tillegg til PC, så da har vi alle noe å se frem til! Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 10. mai 2008 Skrevet 10. mai 2008 Ja jeg håper da inderlig CoD kommer til PC. Jeg TAKLER IKKE førstepersonskytespill *puh* på konsoll. Da må man i såfall ordne seg med en rimelig dyr boks som lar deg bruke mus og tastatur. Når det er sagt, er jeg veldig interessert i en ny versjon, men CoD4 er nok kommet for å bli. Jeg spiller det ennå. Og se bare på CoD2 f.eks. - folk spiller den ennå, nesten et tiår etter den kom. Settingen ser jeg helst blir i moderne tid, men ikke langt frem i tid slik som Battlefield prøvde seg på. Da mister de nok mange blodfans. Siter
Nicklas Winger Skrevet 10. mai 2008 Forfatter Skrevet 10. mai 2008 CoD 5 blir å finne på hele 6 platformer. PS3, Xbox360, Wii, PS2, PC og Nintendo DS. Dette er bekreftet Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 10. mai 2008 Skrevet 10. mai 2008 Det neste CoD-spillet kommer til å være satt i stillehavet under den andre verdenskrig, så selv om det er nok en WW2-shooter så er det en setting vi ikke har sett mye til tidligere, hverken i spill, film eller serier. Men jeg er enig i at den andre verdenskrig er litt oppbrukt nå, ihvertfall spill hvor man spiller alliert i europa. Siter
Nicklas Winger Skrevet 10. mai 2008 Forfatter Skrevet 10. mai 2008 Det neste CoD-spillet kommer til å være satt i stillehavet under den andre verdenskrig' date=' så selv om det er nok en WW2-shooter så er det en setting vi ikke har sett mye til tidligere, hverken i spill, film eller serier. Men jeg er enig i at den andre verdenskrig er litt oppbrukt nå, ihvertfall spill hvor man spiller alliert i europa. [/quote'] Vil gjerne vite hvilken kilde som har opplyst dette, da det ble rapportert senest for noen dager siden at de ikke ville røpe dette. Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 10. mai 2008 Skrevet 10. mai 2008 Eneste jeg klarer å finne nå er spekulasjoner fra Kotaku, men jeg mener å huske at Gametrailers hadde et intervju med en fra Infinity Ward hvor han sa at settingen i CoD 5 ville være stillehavet under WW2, men det klarer jeg selvfølgelig ikke å finne igjen nå. Uansett er det veldig skuffende...med mindre de hadde laget et spill hvor man spiller tysker, eller for den saks skyld japaner, så har man sett det hele før... Det er tull som dette som gjør at jeg har liten tiltro til amerikanske utviklere, de gir blanke i innovasjon så lenge de kan tjene litt penger på det. Nei, gi meg heller europeiske eller asiatiske spill! Siter
Eirik - C Varvik Skrevet 10. mai 2008 Skrevet 10. mai 2008 Ja, jeg mener også at jeg har sett dette interjuvet. Men uansett, at det er WW2 enda engang, gjør at jeg ikke kommer til å invistere i spillet. Da bruker jeg heller pengen på COD4 som jeg faktisk ikke har kjøpt enda, men 2 og 3'a står fortsatt i spill samlingen min og pusses støv av av og til Afganisthan/Irak krigen hadde vært bedre å satses på,men jeg regner med det kommer noe om ikke sålenge, vi har jo også Armed Assault for pc som er ett glimmrende realistisk spill. Siter
Nicklas Winger Skrevet 11. mai 2008 Forfatter Skrevet 11. mai 2008 Gjenskapning av Pearl Harbour hadde kanskje og vært noe Med skikkelig grafikk og handling. Men, tror det blir å holde seg til CoD4. WWII frister ikke så veldig mye. Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 11. mai 2008 Skrevet 11. mai 2008 Jeg gidder IKKE å spille enda et WW2-spill.. Disse har man jo fra før, og de fungerer helt strålende som de gjør. Siter
Sten Arne Bryde Skrevet 13. mai 2008 Skrevet 13. mai 2008 hmm lovende. har CoD4 som brukes gjevnlig, sabla morro Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 13. mai 2008 Skrevet 13. mai 2008 Har ikke spilt CoD4 på et par uker nå pga GTA IV bl.a. og andre årsaker til at jeg har vært opptatt. Du verden, jeg merka jeg var VELDIG skvetten. :grin: Blir jo paranoid når man kommer inn i sånne krigssoner vs. "New Yorks" gater. Siter
Nicklas Winger Skrevet 16. mai 2008 Forfatter Skrevet 16. mai 2008 Bump (Liten update). Call of duty 5 blir sannsynligvis satt til moderne tid. I hvertfall hvis vi skal tro denne artikkelen. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.