oddhspjoetvold Skrevet 10. mai 2008 Skrevet 10. mai 2008 Litt syting her Egentlig bare nysgjerrig, he, he..Har vært her siden 2002(?)IIRC Siter
Tom Arild Hansen Skrevet 10. mai 2008 Skrevet 10. mai 2008 Det kan du finne ut et eller annet sted her, men tror du må skrive mer enn 1500 innlegg. Lykke til! :crazy: Siter
Nicklas Winger Skrevet 10. mai 2008 Skrevet 10. mai 2008 Har ikke noe å gjøre med hvor lenge du har vært her, men hvor mange innlegg du har skrevet Siter
Tommy Bernes Skrevet 10. mai 2008 Skrevet 10. mai 2008 Stod under FAQ: 0 Nytt medlem 10 Medlem 500 Aktivt medlem 1500 Veteran Siter
Nicklas Winger Skrevet 10. mai 2008 Skrevet 10. mai 2008 Hehe, så det er ikke bare jeg som går og gleder seg til Veteran-status altså? Siter
Johan Luiggi Skrevet 10. mai 2008 Skrevet 10. mai 2008 Tror sikkert veldig mange gjör det (536 poster fra veteran nâ). Siter
Gert Andreas Barring Skrevet 10. mai 2008 Skrevet 10. mai 2008 Jeg mener det er dumt med slike statuser.. Folk som er skikkelig gira på å bli f.eks. aktiv, poster innlegg bare for å bli aktiv. Blir utrolig mye "fine bilder", "bra", "herlig!" og slikt i screenshot-forumet.. Siter
Dag Johansen Skrevet 10. mai 2008 Skrevet 10. mai 2008 Jeg kommer til å oppdatere forumet en av de nærmeste dagen, og fra da teller ikke innlegg i bildeforumene lenger (Og for den del heller ikke snackbaren). Siter
Nicklas Winger Skrevet 10. mai 2008 Skrevet 10. mai 2008 Jeg mener det er dumt med slike statuser..Folk som er skikkelig gira på å bli f.eks. aktiv' date=' poster innlegg bare for å bli aktiv. Blir utrolig mye "fine bilder", "bra", "herlig!" og slikt i screenshot-forumet.. [/quote'] Vi har vel alle våre tilfeller? Du har sikkert gjort det ved noen anledninger du også Så lenge statusen ikke har noen praktisk betydning, så spiller det vel egentlig ikke så stor rolle. Siter
Alexander Storvig Skrevet 10. mai 2008 Skrevet 10. mai 2008 Synes statusen burde være basert på hvor lenge man har vært registrert. 0-2 år - Medlem 2-4 år - Aktiv medlem. 4-8 år - Veteran Innlegg telleren beviser egentlig ingenting. Heller ha status på hvem som har vært lengst enn hvem som skriver mest. EDIT: Så kan de som har vært her i over 8 år få bli: 8+ år - Oldie. :grin: Siter
Nicklas Winger Skrevet 10. mai 2008 Skrevet 10. mai 2008 Fornuftig Men, her skal det jo nevnes at ikke alltid veteranene har svar på ting, men de nye har. Så, jeg ser jo egentlig ikke helt poenget med det systemet. Selv om alle forum har det da Hadde f.eks vært kulere med, slik som de har på noen fly-forum, at vi får grad som kaptein, f/o, og lignende, med et lite bilde av gullstripene under Siter
Alexander Storvig Skrevet 10. mai 2008 Skrevet 10. mai 2008 Å være veteran betyr ikke at man har svar på mye, det betyr vell mer at man har vært her i lengre tid. Siter
AMO Skrevet 10. mai 2008 Skrevet 10. mai 2008 Jeg er enig med Storvig! Det gjør meg ingenting å miste Veteran-statusen siden jeg har vært her i litt over tre år, for man tenker ikke på statusen likevel etter å ha "nådd toppen". Dag: Er det mulig å få det tidsbasert slik Storvig foreslår? Eller hvordan ser du for deg at det skal bli? Siter
Dag Johansen Skrevet 10. mai 2008 Skrevet 10. mai 2008 Det blir akkurat slik det er nå, men innlegg i bildeforaene og snackbaren teller ikke. Det blir ikke riktig at en som registrerte seg for 8 år siden og har stilt ett spørsmål skal ha høyere rang enn en som har skrevet 5000 fornuftige innlegg.... Siter
Nicklas Winger Skrevet 10. mai 2008 Skrevet 10. mai 2008 And the master has spoken Fornuftig problemstilling du belyste der Dag Siter
Gert Andreas Barring Skrevet 10. mai 2008 Skrevet 10. mai 2008 Skal være med på den Nicklas. Alle hadde vel sin periode i begynnelsen Bra at du gjør noe med det Dag Siter
Nicklas Winger Skrevet 10. mai 2008 Skrevet 10. mai 2008 Hehe.. Husker jeg ville få vekk "Nytt medlem" ganske kjapt :grin: Siter
Erlend Andrè Larssen Skrevet 10. mai 2008 Skrevet 10. mai 2008 Synes statusen burde være basert på hvor lenge man har vært registrert. 0-2 år - Medlem 2-4 år - Aktiv medlem. 4-8 år - Veteran "Aktiv medlem" blir litt misvisende da Siter
oddhspjoetvold Skrevet 10. mai 2008 Forfatter Skrevet 10. mai 2008 Jeg registrerer at jeg har vært her siden år 2000, wow som tiden flyr :cool: Tror jeg faktisk registrerte meg i 98 eller 99 :crazy: Siter
Johan Luiggi Skrevet 10. mai 2008 Skrevet 10. mai 2008 Hadde f.eks vært kulere med' date=' slik som de har på noen fly-forum, at vi får grad som kaptein, f/o, og lignende, med et lite bilde av gullstripene under [/quote'] Det synes jeg hadde vaert ganske kult! Siter
Nicklas Winger Skrevet 10. mai 2008 Skrevet 10. mai 2008 Dag: Er forslaget mitt noe som lar seg gjøre? Eller er det helt på jordet? Siter
Ishtiaq Khushi Skrevet 10. mai 2008 Skrevet 10. mai 2008 Jeg synes det er galt at antall innlegg avgjør hvilken status man har. Det er mange som skriver helt usaklige innlegg bare for å ha postet flest innlegg. Og det er de som gratulerer seg selv med sine 500. eller 1000. innlegg som om de skulle ha gjort en bragd. Jeg foreslår at lages en pluss/minus knapp ved hvert innlegg. Derom man mener at noen har postet et godt innlegg, klikker man på plussen. Status avgjøres ut fra hvor mange plusser man har. Dersom man mener at et innlegg er usaklig, kan man trykke på minusen og dermed gi et fratrekk i poengsummen som avgjør status. Edit: Mitt innlegg nr 1471!!! Jeg er snart veteran!!! Siter
Stig Harald Ådland Skrevet 10. mai 2008 Skrevet 10. mai 2008 Jeg mener det burde være samme krav for forumdeltagerne å bli veteran her som det er for en flyger å bli det; så sant forumprogramvaren tillater det selfølgelig. Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 10. mai 2008 Skrevet 10. mai 2008 Hehe, dette er nok en diskusjon vi aldri kommer til bunns med. For min del har jeg for lengst lagt "poste" og "rang" feberen bak meg, får jeg den tilbake lar jeg det heller gå ut over et virtuelt flyselskap! :grin: Tja, mye av grunnen kan vel være at jeg på en måte har kommet "at the end", men kreativ som jeg er bygger jeg bare på veien for egen hånd! I min egne lille verden har jeg nå blitt "überaktiv veteran!". :grin: Siter
Tom Arild Hansen Skrevet 10. mai 2008 Skrevet 10. mai 2008 Blåser egentlig i dette her, men synes forslaget til Ishtiaq Khushi var sabla godt. Da kunne man gitt minuspoeng på idiotiske og fullstendig unødvendige innlegg. Har et par stykker her inne som irriterer meg grådig pga "om og gjøre å poste mest"-mentalitet. Siter
Alexander Storvig Skrevet 10. mai 2008 Skrevet 10. mai 2008 Er også enig med Ishtiaq Khushi, det var en utrolig god ide og den støtter jeg 100%. Siter
Nicklas Winger Skrevet 11. mai 2008 Skrevet 11. mai 2008 Er også enig med Ishtiaq Khushi' date=' det var en utrolig god ide og den støtter jeg 100%. [/quote'] Fornuftig forslag, men tipper det vil ha noen negative sider. Hvis det f.eks er en heftig diskusjon, så kan det være lett for å trykke minus-knappen bare i rent sinne. Siter
Johan Holmseth Skrevet 11. mai 2008 Skrevet 11. mai 2008 Blåser egentlig i dette her' date=' men synes forslaget til Ishtiaq Khushi var sabla godt. Da kunne man gitt minuspoeng på idiotiske og fullstendig unødvendige innlegg. Har et par stykker her inne som irriterer meg grådig pga "om og gjøre å poste mest"-mentalitet. [/quote']Sitter med akkurat samme mening som deg Tom Arild! Hadde vært veldig bra med en slik + eller - poeng skala! Da slipper vi også endel innlegg, slik som "Det var fullstendig unødvendig" "www.google.com" osv. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.