Skrevet 9. mai 2008 16 år Men oljeprisen ventes å synke siden irak skal spille fotball i morgen..Auu. Nå skal den synke pga det fundamentale. Jamfør min tidligere (og latterligjorte tråd).. ?? Oljen går opp?.. what say yee? 126,20$.. Oljen har aldri vært så dyr noen sinne i menneskehetens historie.. Men det har selvsagt ikke noe å gjøre med produksjon right ? Husker NA24 i for, oljeprisen ute av kontroll, 84.10$.. Oljen dobler seg i pris på ett år.. Fortsetter det .. 4 ganger neste år, fvs omtrent 500 dollar, og 55 kroner per liter bensin på norske tanker, om 4 år.... vell.. minimum 1000 $ per fat, og 100 kroner per liter her hjemme om 8 år. Og det er lineært .. trolig er fakta MYE mer. Men vent, FRP skal bygge kjernekraftverk på Orkdal.. Det vil 5 MW.. Dvs ca mindre enn 2% av det dette landt trenger..det skal liksom ordne alt! Og dere tror kanskje Tsjernobyl var noe som skjedde i 1986 og er ferdig nå ? : Tsjerbobyl katatrofen Alle som lever må se denne, den gikk på NRK2 for 4 uker siden, Det tar 100000,- år å omgjøre en kjernekatastrofe.. USA var nære på med 3 Mile Island i Pensylvania.. Fisjon er IKKE løsningen.. Jeg håper så inderlig jeg tar totalt feil i alt jeg sier og vet, men ingen har noensinne kommet opp med noen beviser for att jeg gjør akkurat det... Han Clausen gkøken i ettellerannet oljetrading firma sier,,"Oljen skal ned til 40$".. Joda mitt kjære barn, om oljen er gratis resten av året så går det nok dit..kanskje.. Om økonomene åpner øya, så skjønner de at olje, olje er vare som alle andre varer kommer fra. Sånn er det.. Noen som fremdeles lurer på fakta ?
Skrevet 10. mai 2008 16 år Uff.. kan ikke si jeg liker denne utvilkingen av oljeprisen. Den bidrar jo til å trekke absolutt alt opp i lengden, hvis man bare tenker litt videre utover drivstoffpriser. Jeg mener, varene skal jo fraktes frem og tilbake også.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.