Skrevet 8. mai 2008 16 år I anledning frigjøringsdagen kan vi forvente å se to F-16 i lav høyde over Oslo kl 1150 i dag.
Skrevet 8. mai 2008 16 år Passerte over Trondheim ja=) og det bråka som bare F!! Rett over skolen min =).
Skrevet 8. mai 2008 16 år Forfatter Passerte nettopp over Kongsberg i ca. 1500ft. Vi bor på ca. 1000ft litt oppover i skråningen så de passerte nesten på høyte med oss. Hadde de kommet en runde til hadde jeg vært klar med kameraet! :grin:
Skrevet 8. mai 2008 16 år What?! Her sitter jeg og en skokk andre ute i solen på Ullern og venter på flyene, men vi har ikke hørt et pip! For noe svada, ren og skjær skuffelse!
Skrevet 8. mai 2008 16 år Skulle på løpetur i Oslo og forsøkte å være oppe på en kolle klokka 1150. Flyene passerte nøyaktig på tida, men jeg var selvfølgelig nede i en dal og fikk ikke sett en shit :cry:
Skrevet 8. mai 2008 16 år Noen som vet om de kommer over bergensområdet og forsetter over kysten mot nord igjen? :confused:
Skrevet 8. mai 2008 16 år Da flyene passerte over Trondheim, så hadde 4 av 6? slått på den nye topphemmelige oppgradering MLU4s. Derfor vistes de ikke på himmelen! Fleip til fakta: Var for sen bort til vinduet - hørte bare lyden, og kunne ikke telle fly. :-)
Skrevet 8. mai 2008 16 år 3 F-16 i formasjon passerte over skolen jeg går på her i Skien ca klokken 12:00
Skrevet 8. mai 2008 16 år Eneste jeg så var en Seaking veldig lavt over Bislett stadion. Men det var ved 5-tida da.
Skrevet 9. mai 2008 16 år Den så jeg også. Den fortsatte nedover E6. Men de to jagerne var her rett før tolv som sagt.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.