Skrevet 7. mai 2008 16 år Hei, noen som vet om noen direkte ruter til Las Vegas fra some place near Norge? Har letet litt men finner ingen direkte....så prøver dere fly gale her på nettet, ikke for det er kansje litt flygal selv også. :grin: Ha en fin aften
Skrevet 7. mai 2008 16 år Det nærmeste du kommer er de Britiske øyer eller Tyskland Condor flyr til Frankfurt Thomas Cook til Glasgow, Belfast og Manchester BMI flyr til Manchester Virgin Atlantic flyr til London-Gatwick Thomas Cook og Condor er charter, men det burde være mulig å kjøpe fly-billett only. Kanskje ikke så fristende å sitte 8-10 timer på turistklasse men. :grin:
Skrevet 7. mai 2008 16 år Det enkleste blir vel med Continental direkte fra OSL, og til Newark (EWR) da med B757. Så videre med samme selskap fra Newark, og direkte til Las Vegas (kun 3t) - som oftest operert med B738 eller lignende. Priser fra rundt Kr: 6,000.- Via SAS-systemet så ga ett søk via www.wideroe.no en pris på ca. Kr: 6,700.- som billigste pris for flyreise, tur-retur OSL-LAS (da med to stopp; både på LHR og Chicago). Dersom det er spesielle flytyper man er interessert i å reise med over dammen fra England til USA, burde man finne noe som passer. Her flyr både B747/B777, A330/A340 osv osv. Ellers flyr Ving direkte fra Oslo til Las Vegas i perioden 16. Mars til 11.Mai i år, med utreise søndager - og det var Ving's eget selskap MyTravel Airways (nå: Thomas Cook Airlines Scand.) med A330-200 og -300. Anbefaler å sjekke datoene du er interessert i, både via www.wideroe.no og www.supersaver.no og www.finn.no
Skrevet 7. mai 2008 16 år Bare send meg en PM dersom du får problemer med å finne billig nok på de datoene du er ute etter, jeg blir stadig konsultert fra venner når det gjelder å finne billige flyreiser - så det gjør jeg gladelig!
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.