Skrevet 7. mai 2008 16 år [color:#000099]M/S Superspeed 1 [/color] [color:#000099]Her er noen bilder fra en tur som skolen spanderte på oss VG2 Sjøkurs, ikke veldig mange bilder, men var mest opptatt av og titte på ting uten og se dem igjennom kameraet;) Håper det ikke er får dårlige bilder, for kvaliteten er ikke på topp, det er tross alt en skikkelig gammelt kompakt kamera. Det er en liten blanning av diverse her, har ikke satt de i noe skikkelig rekkefølge Enjoy;)[/color] Takk for at du tok titten da;) Bare og legge igjen komentar Mvh Lars Petter Hassel
Skrevet 7. mai 2008 16 år Oisann! Dette var stilig Lars, hvordan var overfarten? Har hørt at noen har klaget på at den tåle lite sjø?
Skrevet 7. mai 2008 16 år Forfatter Halloen;) Vel, vi var veldig heldig med været, iallefall med tanke på sjøen, det var flatt hele veien både tur & retur. Så jeg kan ikke svare helt på det, desverre, var iallefall en skikkelig fin balje. Mvh Lars Petter Hassel
Skrevet 7. mai 2008 16 år Herlige bilder! Mye interessant her, ingen tvil om at Superspeed er imponerende fartøyer. Hyggelig at også fler poster maritime bilder her, selv om mine stort sett består av lux-lugarbilder osv. Har noen Superspeed-bilder selv, som jeg skal poste etterhvert - men de ligger et annet sted nå.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.