Jakob Arne Brønstad Skrevet 6. mai 2008 Skrevet 6. mai 2008 Heisann! jeg lurer bare på hvor lang tid det bruker å ta fra du requeste trening eller legger inn "post" på Vaccsca forumet? hvordan er det vist jeg har lyst til å ta treningen i svarige eller danmark? ser at det går raskere men å få trenings tid:P og hvordan er det vist jeg får utsjekk i sverige, kan jeg da sitte i norge da? Jakob Arne Siter
Andreas Nysveen Skrevet 6. mai 2008 Skrevet 6. mai 2008 da legger du bare inn requesten i tråden for sverige eller danmark eller island. Ut i fra det jeg vet skal du kunne sitte i norge selv om du tar utsjekk i sverige, men du kan riktignok ikke sitte på Gardermoen eller andre av de hovedflyplassene, dette gjelder riktig nok uansett hvilket land du tar treningen i. Der må du ha en egen OTS (Over The Shoulder) utsjekk på hver enkelt posisjon og flyplass. Siter
Anders Henriksen Skrevet 6. mai 2008 Skrevet 6. mai 2008 Er ikke så ille som det ser ut til i Norge posten, er vel en 7 poster som skulle vært slettet men som ikke er gjort det... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.