Christer Elde Skrevet 24. oktober 2001 Skrevet 24. oktober 2001 Hei! Jeg og noen venner planlegger å sykle til Frankrike til sommeren. Vi får med oss litt for mye bagasje og sykler til å klare å holde oss under vektgrensen på 20 eller 30 kg. Vet noen om noe priser f.eks fra Charles-De-Gaulle, Paris til Oslo med SAS. Jeg vet billettprisen, men hva er kiloprisen for bagasje som går ut over de 30 kg? Siter
Jakob Jakobsen Skrevet 24. oktober 2001 Skrevet 24. oktober 2001 Hva med å sjekke med SAS? [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] Siter
Mathias Ganss Skrevet 24. oktober 2001 Skrevet 24. oktober 2001 Heisann. Mener det er slik at for den bagasjen du har i overvekt, altså over 20kg koster det 1% av buisnessticket. Er ikke helt sikker, men vet at jeg har betalt dette hos Lufthansa (Og kan love dere det ble dyrt) Siter
Lars Chr. Hansen Skrevet 24. oktober 2001 Skrevet 24. oktober 2001 Vet at Innenlands er det overvekt-soner, Vadsø til Oslo er 2 soner, hvordan det er på utenlandsrutene ane jeg ikke. Siter
Helge Bø Skrevet 25. oktober 2001 Skrevet 25. oktober 2001 quote: Opprinnelig postet av Christer Elde: Hei! Jeg og noen venner planlegger å sykle til Frankrike til sommeren. Vi får med oss litt for mye bagasje og sykler til å klare å holde oss under vektgrensen på 20 eller 30 kg. Vet noen om noe priser f.eks fra Charles-De-Gaulle, Paris til Oslo med SAS. Jeg vet billettprisen, men hva er kiloprisen for bagasje som går ut over de 30 kg? Overvekt pr kilo innenfor Europa er 1,4% av normal økonomipris en vei uansett klasse. En sykkel på 10kg vil utgjøre ca 300kr en vei på den turen du nevner. Overvekt hos pax er gratis men usunt [image]images/icons/tongue.gif" border="0[/image] [ 25-10-2001: Endret av: Helge Bø ] Siter
Geir Tore Gravdal Skrevet 29. oktober 2001 Skrevet 29. oktober 2001 quote: Overvekt hos pax er gratis men usunt Derfor står det å lese i en av bøkene til Børge Ousland at de ifm en klatreekspedisjon hadde surret ca 20 kg tau rundt livet før de gikk ombord i flyet for å slippe å betale for bagasjen;-) gt Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.