Gjest Emil-André Gundersen Skrevet 3. mai 2008 Skrevet 3. mai 2008 Hei Folkens, Nå starter Snart en Ny Sessong med Den vakre Dc-3´en i Lufta. i den sammenheng har jeg funnet frem noen Gamle Bilder av denne herlige Damen. Parkert på torp, etter sin siste Tur rundt om i Vestfold med Ivrige turister og fly frelste folk. [/img] Og Baken, det er ikke lov og stirre slik på damene men jeg kunne ikke la være :grin: [/img] Noen som hvet hva som har skjedd med Skyene ? Krittik og kommentarer mottas med glede. Kom og fly Dakota på Torp, Vær onsdag Ble litt mye Reklame :grin: Uansett Takk for Titten Siter
Daniel Eik Bruserud Skrevet 3. mai 2008 Skrevet 3. mai 2008 Herlige bilder! Hvor mye koster det å fly denne herligheten? Siter
Gjest Emil-André Gundersen Skrevet 3. mai 2008 Skrevet 3. mai 2008 Voksen 500-600 Husker ikke helt Siter
Premium Medlem Gunnar van der Meeren Skrevet 4. mai 2008 Premium Medlem Skrevet 4. mai 2008 Fine bilder Emil-André, og grattis med ny maskin :grin: Sjekk innstillingene på billedredigeringsprogrammet ditt - mulig at dette er innstillt for litt mye sharpen Skyene dine ser da bra ut de?..... At de blir litt «fluffy» gjør vel ikke så mye. Dersom du benytter stratus fremfor cumulus vil dette virke gunstig på fps. (Cumulus trekker en del) Har de hjemmeside? Yep: dakotanorway Siter
Gjest Emil-André Gundersen Skrevet 4. mai 2008 Skrevet 4. mai 2008 Fine bilder Emil-André' date=' og grattis med ny maskin :grin:Sjekk innstillingene på billedredigeringsprogrammet ditt - mulig at dette er innstillt for litt mye sharpen Skyene dine ser da bra ut de?..... At de blir litt «fluffy» gjør vel ikke så mye. Dersom du benytter stratus fremfor cumulus vil dette virke gunstig på fps. (Cumulus trekker en del) Har de hjemmeside? Yep: dakotanorway Hehe, Takk ja jeg er nå en av De stolte Pilotene på LN-WND Følte meg litt som Tore Virik når jeg dundret over Torp med Low Pass i går :grin: Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.