Skrevet 23. oktober 2001 23 år Hei folkens! Jeg bor like ved Gardermoen. Er det noen som vet om et bra sted for å få med seg flyene derfra? Håper på svar! [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image]
Skrevet 23. oktober 2001 23 år Sjekk denne siden: Gardermoen spotter guide Utrolig bra side! [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Mvh Aleks
Skrevet 23. oktober 2001 23 år Hallais!! Ta deg en tur inn på Gardermoen Spotterguide der finner du kart og forklarelser over hvor det er best å stå [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image]
Skrevet 23. oktober 2001 23 år Du var litt før meg der Aleksander [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image]
Skrevet 24. oktober 2001 23 år Forfatter Hei! Tusen takk for den fine siden. Jeg kommer til å lage en hjemmeside der man kan laste ned masse videoer og bilder fra Gardermoen. Jeg bor like ved. [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image]
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.