Vegar Mikalsen Skrevet 23. oktober 2001 Skrevet 23. oktober 2001 Hei folkens! Jeg bor like ved Gardermoen. Er det noen som vet om et bra sted for å få med seg flyene derfra? Håper på svar! [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] Siter
Aleksander Skoyen Skrevet 23. oktober 2001 Skrevet 23. oktober 2001 Sjekk denne siden: Gardermoen spotter guide Utrolig bra side! [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Mvh Aleks Siter
Kenneth Lima Skrevet 23. oktober 2001 Skrevet 23. oktober 2001 Hallais!! Ta deg en tur inn på Gardermoen Spotterguide der finner du kart og forklarelser over hvor det er best å stå [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] Siter
Kenneth Lima Skrevet 23. oktober 2001 Skrevet 23. oktober 2001 Du var litt før meg der Aleksander [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] Siter
Vegar Mikalsen Skrevet 24. oktober 2001 Forfatter Skrevet 24. oktober 2001 Hei! Tusen takk for den fine siden. Jeg kommer til å lage en hjemmeside der man kan laste ned masse videoer og bilder fra Gardermoen. Jeg bor like ved. [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.