Jan Peder Nilsen Skrevet 1. mai 2008 Skrevet 1. mai 2008 Jeg har en Saitek X52 stikke og throttle som jeg har brukt kanskje 10 ganger siden jeg kjøpte den. Ikke fordi den ikke funker, men fordi jeg ikke spiller fs. Den er helt i orden, ingen skader/mangler. Jeg synes 500,- pluss frakt er nok. Ny koster den 1195,- hos komplett, pluss frakt. Som sagt har jeg nesten ikke tatt i den, så den er helt fin. Send PM hvis du er interessert. Siter
Jan Peder Nilsen Skrevet 1. mai 2008 Forfatter Skrevet 1. mai 2008 Eventuelt gi bud da, så får jeg se om det duger! Siter
Jan Peder Nilsen Skrevet 2. mai 2008 Forfatter Skrevet 2. mai 2008 hehe! Den er jo nesten ikke brukt;) Siter
Sindre S. Lillehaug Skrevet 3. mai 2008 Skrevet 3. mai 2008 Hmm. Skjønner ikke helt.. Har du bilde av den?? Er kanskje interissert i og med at jeg ikke har det! Siter
Thomas Gundersen Skrevet 3. mai 2008 Skrevet 3. mai 2008 Tilbud og etterspørsel styrer vel prisen allikevel? Siter
Jan Peder Nilsen Skrevet 4. mai 2008 Forfatter Skrevet 4. mai 2008 Jo da, men det er under halv pris av ny, og den er jo omtrent aldri brukt. Bilde fra komplett Min er identisk. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.