Gjest Emil-André Gundersen Skrevet 1. mai 2008 Skrevet 1. mai 2008 hei. er det noen som har lyst og fly litt småfly nå ? eventuelt senere. kom med forslag på rute, helst VFR og forslag på fly. opps denne er Feilpostet flytt den til Vatsim Siter
Petter Tandberg Skrevet 1. mai 2008 Skrevet 1. mai 2008 Jeg er med, men kan ikke nå. Hva med ca. 17.30? Siter
Audun Braastad Skrevet 1. mai 2008 Skrevet 1. mai 2008 Hadde gjerne blitt med, hvis det ikke hadde vært på VATSIM.. Siter
Gjest Emil-André Gundersen Skrevet 1. mai 2008 Skrevet 1. mai 2008 Hadde gjerne blitt med' date=' hvis det ikke hadde vært på VATSIM.. [/quote'] hmm, jeg trenger litt trening i Vatsim men vi kan jo eventuelt fly på FS.no serveren senere Siter
Audun Braastad Skrevet 1. mai 2008 Skrevet 1. mai 2008 Det er greit, bare si ifra når du vil ta en tur Siter
Nils Erik Eriksen Skrevet 1. mai 2008 Skrevet 1. mai 2008 Hvordan fungerer egentlig dette med flightsim multiplayer serveren? Kunne tenkt meg å flydd litt online der og lære meg litt prosedyrer ol iht Vatsim ... Mvh Nils (nå er jo vi laaaangt utenfor forum topic her, men siden ingen har flyttet posten enda så svarer jeg her jeg ..) Siter
Gjest Emil-André Gundersen Skrevet 1. mai 2008 Skrevet 1. mai 2008 Jeg er med' date=' men kan ikke nå. Hva med ca. 17.30? [/quote'] Den er grei... hva med VFR ENTO-ENVA med noen mellom landinger, kansje Dagali og notoden. jeg bruker antakelig viss en cessna 206 eller en mooney bravo Siter
Petter Tandberg Skrevet 1. mai 2008 Skrevet 1. mai 2008 Jeg er med' date=' men kan ikke nå. Hva med ca. 17.30? [/quote'] Den er grei... hva med VFR ENTO-ENVA med noen mellom landinger, kansje Dagali og notoden. jeg bruker antakelig viss en cessna 206 eller en mooney bravo Hvor lang tid ca. tar det? Siter
Gjest Emil-André Gundersen Skrevet 1. mai 2008 Skrevet 1. mai 2008 Alt ettersom. spørs vær vind flytype osv sånn da blir det VFR tur Torp til Dagali via Geilo, flytype proppel ellers fritt frem. på FS.no serveren Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.