Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I disse tider vet jeg det er mange som forbereder seg til eksamen, og sikkert har bygget opp en del frustrasjon i forbindelse med dette.

Tenkte bare å starte en tråd hvor man kan dele ulike erfaringer, tips og triks.

Jeg selv holder på med min første eksamen av syv. Juridiske emner. Relativt greit pensum i forhold til hva som kommer senere; Makroøkonomi, statistikk, matematikk for økonomer, årsregnskap, markedsøkonomiens historie og psykologi.

Hvordan går det med dere?

Skrevet

Har ingen eksamener i vanlig forstand i år, men har et hovedprosjekt og et større prosjekt i faget "Spillprogrammering i Flash" som skal evalueres.

Selv om det er mye mer jobb enn vanlig eksamener, så foretrekker jeg prosjekter. En skriftlig eksamen viser lite om hva man faktisk kan, den viser mer om hvor flink du er til å lese på stoffet du vet du kommer til å få på eksamen...og man kan også drite seg ut om man skulle ha en dårlig dag.

Skrevet

Leser til PPL-A eksamen :cool:

Ja lykke til! :)

Har selv 6 eksamener den 21 mai.

Flygeteori' date=' fly og motorlære, Lover og bestemmelser, meteorologi, navigasjon og flytelefoni :)

Gleder meg :) [/quote']

Er det ikke i alle fagene?

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...