Nicklas Winger Skrevet 30. april 2008 Skrevet 30. april 2008 I disse tider vet jeg det er mange som forbereder seg til eksamen, og sikkert har bygget opp en del frustrasjon i forbindelse med dette. Tenkte bare å starte en tråd hvor man kan dele ulike erfaringer, tips og triks. Jeg selv holder på med min første eksamen av syv. Juridiske emner. Relativt greit pensum i forhold til hva som kommer senere; Makroøkonomi, statistikk, matematikk for økonomer, årsregnskap, markedsøkonomiens historie og psykologi. Hvordan går det med dere? Siter
Andreas Grindvoll Skrevet 30. april 2008 Skrevet 30. april 2008 Ønsker alle lykke til! (Og macro-økonomi hadde jeg kanskje kunnet tatt på strak arm nå, dersom det dreide seg om macroer i et økonomi-excelark ) Siter
Nicklas Winger Skrevet 30. april 2008 Forfatter Skrevet 30. april 2008 Hehe.. desverre ikke så enkelt Skulle ønske det var, dog! Siter
Johan Holmseth Skrevet 30. april 2008 Skrevet 30. april 2008 Ja lykke til! Har selv 6 eksamener den 21 mai. Flygeteori, fly og motorlære, Lover og bestemmelser, meteorologi, navigasjon og flytelefoni Gleder meg Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 30. april 2008 Skrevet 30. april 2008 Har ingen eksamener i vanlig forstand i år, men har et hovedprosjekt og et større prosjekt i faget "Spillprogrammering i Flash" som skal evalueres. Selv om det er mye mer jobb enn vanlig eksamener, så foretrekker jeg prosjekter. En skriftlig eksamen viser lite om hva man faktisk kan, den viser mer om hvor flink du er til å lese på stoffet du vet du kommer til å få på eksamen...og man kan også drite seg ut om man skulle ha en dårlig dag. Siter
Mathias Ganss Skrevet 30. april 2008 Skrevet 30. april 2008 Tre eksamener dette semesteret: Internasjonal Politisk Økonomi; Komparativ Politikk og Folkemord og politisk massevold i det 20. århundret. Hu hei:) Siter
Erlend Andrè Larssen Skrevet 1. mai 2008 Skrevet 1. mai 2008 Kun VKII-eksamner i år. Er heldigvis en stund til, men jeg gleder meg ikke.. Jeg har aldri vært typen til å vise kunnskap på prøver, er derfor tilhenger av mappevurdering, noe allmenne fag ikke praktiserer. Siter
Petter Tandberg Skrevet 1. mai 2008 Skrevet 1. mai 2008 Leser til PPL-A eksamen :cool: Ja lykke til! Har selv 6 eksamener den 21 mai. Flygeteori' date=' fly og motorlære, Lover og bestemmelser, meteorologi, navigasjon og flytelefoni Gleder meg [/quote'] Er det ikke i alle fagene? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.