Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet
  • Forfatter

Har forresten akkurat spurt Server Admin om han kan lage en slags Private Chat for Norske medlemmer hvor man kan snakke Norsk med hverandre uansett hvor på serveren man er. Kommer nok til å være på serveren i kveld/natt selv så.

Navnet mitt på serveren er Kris_Jackson

Skrevet
  • Forfatter

Hei Hei! Fint å se at folk prøver seg på serveren. Håper dere liker dere på serveren og blir der en stund. Hvis det er noe ønske for det så kan jeg fikse en felles omvisning for Norske medlemmer på serveren. Turen vil bli "arrangert" av LS Tours, med avreise fra Bus Stasjonen som er like sør for der man starter.

Det vil ikke koste noe som helst å bli med på omvisningen.

Kom gjerne med forslag til tidspunkt. Hvis noen trenger hjelp med å komme seg inn på serveren osv så er det bare å sende meg en PM.

Skrevet

He he, ja det var morsomt dette her! Takker for "private tour", skjønner

jeg har litt å lære når det gjelder multiplayer - og alle kommandoer osv.

16. Juli 2005 fullførte jeg GTA:SA for siste gang, så jeg skjønner at

jeg må friske opp litt gamle kunstner osv. i singelplayer - før jeg

går over fulltid i multiplayer-modus.

Skrevet

En ting til som kommer til å skje med alle nye på en mp server, om en nerd kaller deg for N00B pwned :3 lol wtf fu sup gangstaz lulz, så bare drit i dem. Det er folk som har liiiiitt for lite å gjøre.

Skrevet

He he, huff da! Ser for meg noen "fæle bilder" i bakhodet at

du ble kjørt til en mørk bakgate og voldtatt eller noe? :grin:

Men jeg regner med at dem rett og slett knerta deg ja? Jeg har

kun sittet på med "ordensmakta" (representert ved Per-Kristian),

var nok litt tryggere det! :cool:

Skrevet

Er mange som har vært mye på servere som kjører rundt å bare venter på at nye folk skal komme til deres viruelle by, så er de grei og skal gi deg skyss, kjører det gjerne til flint eller blueberry farm å raner deg :P

Skrevet

Blir ikke no GTA online på meg på en stund :(

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …