Audun Braastad Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 Hei, Skulle hatt et par store utskrifter av to bilder jeg har tatt. De skal være sånn ca 40x60 cm. Problemet er bare at jeg skulle hatt de helst før helgen! Jeg skulle ha pynta opp litt på veggen før konfirmasjonen til brodern, men har jo selvfølgelig glemt helt å bestille bildene. Derfor lurer jeg på om noen veit om et firma som kan levere store utskrifter dagen etter at man bestiller? Regner selvfølgelig med å dra til butikken og hente bildene selv. Håper noen kan hjelpe Siter
Audun Braastad Skrevet 29. april 2008 Forfatter Skrevet 29. april 2008 Men Allkopi kan ikke levere dagen etter at det er bestilt? Siter
Geir Teigo Skrevet 30. april 2008 Skrevet 30. april 2008 Allkopi leverer på minuttet hvis du drar til en av butikkene deres. Jeg bruker de til stadighet, og de leverer alltid mens jeg venter. Tar som regen mindre tid enn det tar å drikke en kaffekopp Butikkene finner du HER Siter
Audun Braastad Skrevet 30. april 2008 Forfatter Skrevet 30. april 2008 Tusen takk for info. Da får jeg nok stikke innom en av butikkene enten i dag eller på fredag Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.