Ola Haldor Voll Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 Noen som har lyst til å være med online GTA? Spiller XBOX 360 på XBOX Live. Legg meg til som venn: TigerOla Funker kl 20:00 ? Ikke regn med at jeg er innom forumet igjen til den tid for å sjekke, bare sleng meg inn som venn og skriv til meg. :grin: Nå skal det spilles!! Siter
Lars B. Frostad Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 He he, er gutten som er opptatt for tida ja.. orker nesten ikke tanken på alt det herlige du "opplever" nå, shitt.. Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 29. april 2008 Forfatter Skrevet 29. april 2008 Måtte av flere grunner innom maskina, og dermed tok jeg turen hit. Hoho! Er flere ting enn GTA IV som gjør tilværelsen helt forbanna rått å være meg nå, tross mange nedturer det siste året. Men slutt å mas. Kom deg og dere på XBOX LIVE nå og legg til TIGEROLA som venn, for jeg vil spille!!! Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 Når får vi se de første bildene fra dere?! :grin: Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 29. april 2008 Forfatter Skrevet 29. april 2008 Jeg har nada peil på om man får tatt screenshots, og hvordan man får dem fra xbox til Mac/PC.. så.. Det ser nok mørkt ut.. Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 Kvaliteten er bryr jeg meg ikke mye om, så da er det bare å ta i bruk digitalkamera. :grin: Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 29. april 2008 Forfatter Skrevet 29. april 2008 Ingen som har lagt meg til ennå.. skuffende.. Jeg er nå i alle fall online! :grin: Siter
Audun Braastad Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 Da foreslår jeg at du kan logge på COD4 Multiplayer isteden, da får du hvertfall en å spille med :grin: Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 29. april 2008 Forfatter Skrevet 29. april 2008 Skuffende at ingen tok kontakt - men alle sitter vel på XBOXen fremfor på forumet :grin: Siter
M E Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 Skal legge deg til neste gang jeg spiller:) XBOXen står nå et sted der internettkabelen ikke rekker, men skal flytte den siden det fulgte med 1 måned gratis LIVE Siter
David Gabrielsen Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 jeg har XBOX, men ikke anskaffet meg GTA IV enda. Men jeg tror jeg kommer til å fokusere på single player-delen, ihvertfall med det første. Men skal notere meg nicket ditt. :-) Mitt nick er forøvrig "david d0ppler", og tar gjerne en kamp NHL 08 med deg Siter
Gjest Emil-André Gundersen Skrevet 30. april 2008 Skrevet 30. april 2008 går det ann og ha Xbox live via en bærbar PC med trådløs internett? Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 30. april 2008 Forfatter Skrevet 30. april 2008 Jeg trodde også jeg kom til å holde på mest med singleplayer, inntil jeg prøvde online i går med en bekjent... makan til gøy er det lenge siden jeg har hatt :grin: DEN heftige grafikken, DEN svære byen å boltre seg i... Man kan spille "Mafiya Work" og "Team Mafiya Work" - det går ut på at man får en telefonsamtale på mobilen, slik som i singleplayer, og skal gjøre et oppdrag. Alle spillerene/lagene kjemper mot hverandre. Når de fullfører oppdraget får de penger - det laget / personen med mest penger til slutt vinner. Oppdragene varierer - noen ganger er det "førstemann til mølla"-prinsippet, hent og lever - gjør det du må for å overleve.. Andre ganger jobber man mot hverandre slik at den ene skal drepe en fyr eller ødelegge en bil etc - mens den andre skal beskytte.. DRITMORRO! Jeg og han andre satt non stop fra halv12 til kvart på 5!.. "å shit.. jeg starter russetiden om tre timer...!" sa han plutselig, og måtte dra.. Lett å bli hekta. :grin: Når det gjelder å kjøre XBOX Live via en PC som er tilkoblet det trådløse nettet er jeg VELDIG usikker. Jeg har ingen kjennskap til hvordan man kobler to nettverksenheter sammen på den måten og deler fra den ene til den andre. I teorien skal du kunne gjøre det, men om det funker optimalt gjenstår å se. Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 30. april 2008 Forfatter Skrevet 30. april 2008 Hadde det vært mulig å fått til en felles FS.no sammenkomst på XBOX Live i kveld kanskje ? Prøver på samme tidspunkt - 20:00 - evt, har dere andre tidspunkt som passer bedre - skrik ut!! Siter
Eirik - C Varvik Skrevet 30. april 2008 Skrevet 30. april 2008 Nei, jeg tror ikke du kan kjøre internett via pc til xbox. Jeg må kjøpe meg trådløs adapter, men det gjør jeg så fort som bare mulig, så skal jeg legge deg til Ola Har mye kurs nå i forhold til min nye flyplass jobb, så jeg har desverre ikke mulighet denne uken, neste uke skal jeg dra ned til ENVA for litt intern opplæring der nede, så kan ikke da heller, men forhåpentligvis uka etter, har ikke sett skiftplanen min enda, så alt avhenger av jobben såklart. Er akkurat ferdig med ett kurs, nå skal jeg spille gta 4 litt, så må jeg dra på ett nytt kurs. Kjipt at utgivelsen av spillet kolliderte med jobb kursene MenMen Siter
Andreas Vibeto Skrevet 30. april 2008 Skrevet 30. april 2008 Tenkte jeg bare skulle slenge på at det er mulig å koble XBOXen til internett via datamaskin. Fikk det til på XP, men husker ikke hvordan jeg fikk det til. Fikk det ihvertfall ikke til med Vista. Men det var ett-eller-annet i instillingene på nettverkskortet. Siter
Gjest Emil-André Gundersen Skrevet 30. april 2008 Skrevet 30. april 2008 Gi meg beskjed viss du finner det ut, men kjører Vista her da hadde vært kjepe bra Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 30. april 2008 Forfatter Skrevet 30. april 2008 Kjapt søk på Google. http://windowshelp.microsoft.com/Windows/en-US/help/bfd3bd31-82f0-4b9c-9cde-fb92bc2b14771033.mspx Siter
Gjest Emil-André Gundersen Skrevet 30. april 2008 Skrevet 30. april 2008 men da duket det opp et problem, vistaen sier Xboxen er der men jeg for ikke opprettet nettverksbro ? men hvor finnner jeg innstilingene til nettverkskortet heeeer Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 30. april 2008 Forfatter Skrevet 30. april 2008 Så da er du i gang, Emil-Andrè ? Legg meg til! Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 30. april 2008 Forfatter Skrevet 30. april 2008 Jeg får ikke mulighet nå 20:00 - det har dukket opp andre ting... hmf.. men rundt 22:00 vil jeg være tilgjengelig.. Siter
Gjest Emil-André Gundersen Skrevet 30. april 2008 Skrevet 30. april 2008 Så da er du i gang' date=' Emil-Andrè ? Legg meg til! [/quote'] ehh, nei dessverre men jeg finner ikke ut hvordan jeg lager en nettverks bro Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 1. mai 2008 Forfatter Skrevet 1. mai 2008 Skal vi prøve på nytt å få til en gathering med FS.no-folk på et GTA IV-game? Jeg kan hoste, og inviterer dere til gamet mitt. Legg meg til på XBOX Live med brukernavn: TigerOla Skal vi prøve å møtes [size:20pt]18:00[/size] ? Evt. kom med andre aktuelle tidspunkt etter det. Jeg har ikke mulighet særlig før, pga. familieselskap. Siter
Gjest Emil-André Gundersen Skrevet 18. mai 2008 Skrevet 18. mai 2008 Heet folks nå er jeg online, Hoochiekoo94, men ingen Gamerscore siden jeg måtte lage ny profil. Siter
Per-kristian Jensen Skrevet 19. mai 2008 Skrevet 19. mai 2008 Må vel bare kjøpe meg XBOX og GTA4 nå jeg.... :crazy: jaja, da går det vel en 2000kr eller no sånt snart... Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 19. mai 2008 Forfatter Skrevet 19. mai 2008 Og jeg håper du blir så blown away som jeg, og mange andre har blitt. Jeg sitter ikke OFTE å spiller, men jeg nyter det virkelig. Har kommet bare knappe 40% i storyen nå, så jeg har ennå litt igjen..! Har nettopp møtt McCreary-brødrende og "lekt med dem" - FY SØREN!!! :grin: Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 19. mai 2008 Skrevet 19. mai 2008 Har nettopp møtt McCreary-brødrende og "lekt med dem" - FY SØREN!!!Du kan glede deg, de har et av de kuleste oppdragene i hele spillet Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 19. mai 2008 Forfatter Skrevet 19. mai 2008 Sliter dog med "Text Message Cars" Har satt meg i bilen jeg skulle plukke opp og fikk en tekst som sa "blablabla nå har du satt deg i riktig bil" - men det kom ikke opp noe på kartet om hvor jeg skulle levere eller noe.. *håpløst* Mulig det ble sagt i telefonsamtalen med Brucie - men jeg satt i telefonen selv akkurat da, så jeg fikk ikke med meg hva han sa annet enn det essensielle om at jeg kunne vente meg noen SMSer fremover.. Siter
AMO Skrevet 19. mai 2008 Skrevet 19. mai 2008 Takk karer, for at dere legger det inn i lukkede vinduer, det setter jeg pris på! Håper dere koser dere like mye med spillet som meg, for det er helt rått! Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 19. mai 2008 Forfatter Skrevet 19. mai 2008 Det er da en selvfølge, Aleksander. Jeg fant ut av det. Jeg hadde oversett et ikon på kartet som til forveksling ligner VELDIG mye på car wash.. ! Det er en garasje ikke langt fra safehouse på den øya lengst mot nord. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.