Dominik Krol Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 Har hørt noe om at Gardermoen Overload skal arrangeres 1 juni i år, men har ikke hørt noe nytt i det sisste, og det er jo litt over 1 måned igjen vis det blir 1 juni, på tide og starte plannlegingen eller? Ikke for og virke massete. Siter
Andreas Nysveen Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 Planleggingen er nok i gang, selv om det kaskje ikke synes utenfor VACCSca. Jeg bare gjetter her altså, jeg har ikke hørt noe selv enda. Siter
Daniel Larsen Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 Ikke startet noe enda. Har vært veldig opptatt siste måned. Gardermoen Overload blir det uansett. I værste fall så blir det noen dager utsettelse, men det er i nødens stund. Jeg skal ta kontakt med mitt team og starte plannlegging en av de første dagene. Mvh Director Norsk FIR Siter
Rolf Arne Beck Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 Er på hyttetur helgen mellom Mai og Juni, så jeg syns noen dagers utsettelse høres bra ut :whistle: Siter
Dominik Krol Skrevet 28. april 2008 Forfatter Skrevet 28. april 2008 Godt og høre, hadde bare ikke ikke noe på lang stund, trodde gardermoen overload var glemt:P Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.