Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Jon Ola Gisnås
Skrevet

Det siste bildet var, wow, smått magisk :D

Skrevet

Det var fine komentarer.

Bildene slettet jeg etter resize, så orginalene har jeg ikke.

Brukte et flott lite gratisprogram når jeg skar til bildene, paint.NET .

Plukket opp tipset på hardware.no, og har begynt å bruke det på jobben i forbindelse med presentasjoner o.l.

Det er en videreføring av Paint som er i Windows, men har en mengde nye funksjoner. Anbefales.

Gjest Emil-André Gundersen
Skrevet

Det første bilde var nydelig ;) et av de beste på lenge :)

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

Det var flotte bilder,,,,,,nesten så det er koslig og fly seg en tur, når man har det slikt....meget bra..

Skrevet

Nix. Får ikke shockwave til å fungere på LVLD. Har ikke prøvd på en stund, så det er mulig det er kommet en OK løsning siden sist jeg prøvde.

Uansett, dette er default.

Øvrige addon er:

-Xgraphics

-ActiveSkyX

-FEX

-UTEX

-FSGlobal08

Skrevet

Ikke noe problem å sette opp lysenes posisjon, men tror ikke det er kommet en løsning på blinking og nosewheellight som ikke slukker selv om hjulene er oppe.

Dette brydde jeg meg ikke om i starten, men i.o.m. at defaultlysene er så bra som de er, har jeg valgt å ikke installere de denne gangen. Den blinkingen ødelegger feelingen når man lander i dårlig sikt.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...