Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Heisann,

jeg utvikler for tiden et freeware scenery av Sola til X-Plane 9. Layout og bygninger er på plass alt, men jeg mangler gode texturer (bilder) for å gi liv til bygningene, og som referenser til videre arbeid.

Så min bønn til spottere i Stavangerområdet med et bra digitalkamera er å ta så mange bilder som mulig av bygninger, tårn, terminalen, hangarer osv. :)

I utgangspunktet prøver jeg å få til så mye som mulig uten å måtte reise ned dit selv, da jeg har en heldagsreise forann meg pluss å fotografere hele flyplassen fra alt av vinkler... Det har jeg for øyeblikket ikke tid til, med jobb og andre forpliktelser.

Derfor setter jeg umåtelig pris på om noen som likevel er i området vil bidra; har sett en del bra bilder her på flightsim.no fra Sola av fly, men fint lite av bygningene, go figure... :D

Send meg gjerne en e-post til dan.kristiansen (at) mac.com

-Dan

Screenshots fra tidlig i utviklingsfasen

PS! For de av dere som ikke vet hva X-Plane er for noe, så er det et fullgodt alternativ til FSX. Anbefaler alle å laste ned demoen fra x-plane.com !

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …