Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk en oppringning fra Netcom idag der han spurte om jeg ville oppdatere mobiltelefonen min.. jaja helt ok med en sponsa telefon når Netcom får mesteparten av regninga. Jeg har ingen planer om å bytte leverandør i allefall..

Men så kommer det da.. hva skal en velge...

Har plukket ut noen som kan være intresante

Sony Ericson

SE W910i

SE W890i

SE W660i

Nokia 5310

Nokia 5610

Nokia 6110

Noen som har noe erfaringer/meninger ?

Jeg gidder ikke bruke masse penger på en ny telefon og har satt taket på 1000 kr

Skrevet

Jeg må si at jeg heller mer mot Sony Ericsson selv, men mye kommer såklart an på bruksområde. W-serien er overlegen på musikk, og de har generelt sett scoret bra på det meste annet. Og siden jeg kjenner deg, Sten Arne, så vet jeg at å ta bilde med mobilkamera når du har speilrefleks kanskje ikke er hovedbruksområdet til mobilen :P

Etter å ha lest litt tester på amobil.no, så ville jeg stått igjen med W910i og 5610. 5610'en har litt bedre lyd, men 910'en har etter det jeg har sett større skjerm og det beste musikkspilleprogget i bransjen. Såklart, hva andre vektlegger er opp til dem, men for meg er musikkdelen viktig. Bruker selv en S500i hovedsaklig som musikkspiller til og fra jobb, og som mobiltelefon som nummer to.

Skrevet

Har en W660i og er knakende godt fornøyd! Bruker denne til MP3 spiller i stedet for I-pod eller lignede og synes den gir god lyd;) Ser veldig bra ut i sort og gull, er også ganske liten og kompakt. Anbefales!

Skrevet

Nokia 6110 er den beste av deGPS-tlf du har nevnt. Bruker den daglig og er strålende fornøyd. Raske menyer og gode funksjoner er også viktig.

Prisen har nok sunket endel , men du kan lese mer om 6110 og andre tlf her: http://www.amobil.no/artikler/nokia_6110_navigator/40378/konklusjon

Jeg gav 300 for min. Vel verdt pengene. Hadde gjerne gitt oopptil 5000 for en slik tlf nå som jeg vet hvordan dener. For den ER VERDT det.

Det som står om hodesettet i amobils test er bullshit. Bruker det hver dag og elsker det. Selv om de kun gir tlf terningkast 4, burde den av 6 fått 10 :)

Gjest Emil-André Gundersen
Skrevet
Nokia 6110 er den beste av deGPS-tlf du har nevnt. Bruker den daglig og er strålende fornøyd. Raske menyer og gode funksjoner er også viktig.

Prisen har nok sunket endel ' date=' men du kan lese mer om 6110 og andre tlf her: http://www.amobil.no/artikler/nokia_6110_navigator/40378/konklusjon

Jeg gav 300 for min. Vel verdt pengene. Hadde gjerne gitt oopptil 5000 for en slik tlf nå som jeg vet hvordan dener. For den ER VERDT det.

Det som står om hodesettet i amobils test er bullshit. Bruker det hver dag og elsker det. Selv om de kun gir tlf terningkast 4, burde den av 6 fått 10 :) [/quote']

Hvofdan er det med strømmen på den her ? varer bateriet lenge ?

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...