Sten Arne Bryde Skrevet 23. april 2008 Skrevet 23. april 2008 Fikk en oppringning fra Netcom idag der han spurte om jeg ville oppdatere mobiltelefonen min.. jaja helt ok med en sponsa telefon når Netcom får mesteparten av regninga. Jeg har ingen planer om å bytte leverandør i allefall.. Men så kommer det da.. hva skal en velge... Har plukket ut noen som kan være intresante Sony Ericson SE W910i SE W890i SE W660i Nokia 5310 Nokia 5610 Nokia 6110 Noen som har noe erfaringer/meninger ? Jeg gidder ikke bruke masse penger på en ny telefon og har satt taket på 1000 kr Siter
Mads Hjemmen Skrevet 24. april 2008 Skrevet 24. april 2008 Kan med hånden på hjertet anbefale 5610. Kjøpte den for noen måneder siden, og er STOR fornøyd. Bra kamera, bra lyd(den beste :grin:) og fet design. Siter
Marius Sparby Skrevet 24. april 2008 Skrevet 24. april 2008 Jeg må si at jeg heller mer mot Sony Ericsson selv, men mye kommer såklart an på bruksområde. W-serien er overlegen på musikk, og de har generelt sett scoret bra på det meste annet. Og siden jeg kjenner deg, Sten Arne, så vet jeg at å ta bilde med mobilkamera når du har speilrefleks kanskje ikke er hovedbruksområdet til mobilen Etter å ha lest litt tester på amobil.no, så ville jeg stått igjen med W910i og 5610. 5610'en har litt bedre lyd, men 910'en har etter det jeg har sett større skjerm og det beste musikkspilleprogget i bransjen. Såklart, hva andre vektlegger er opp til dem, men for meg er musikkdelen viktig. Bruker selv en S500i hovedsaklig som musikkspiller til og fra jobb, og som mobiltelefon som nummer to. Siter
S. L. Skrevet 24. april 2008 Skrevet 24. april 2008 Har en W660i og er knakende godt fornøyd! Bruker denne til MP3 spiller i stedet for I-pod eller lignede og synes den gir god lyd;) Ser veldig bra ut i sort og gull, er også ganske liten og kompakt. Anbefales! Siter
Frode Skibrek Skrevet 24. april 2008 Skrevet 24. april 2008 Nokia 6110 er den beste av deGPS-tlf du har nevnt. Bruker den daglig og er strålende fornøyd. Raske menyer og gode funksjoner er også viktig. Prisen har nok sunket endel , men du kan lese mer om 6110 og andre tlf her: http://www.amobil.no/artikler/nokia_6110_navigator/40378/konklusjon Jeg gav 300 for min. Vel verdt pengene. Hadde gjerne gitt oopptil 5000 for en slik tlf nå som jeg vet hvordan dener. For den ER VERDT det. Det som står om hodesettet i amobils test er bullshit. Bruker det hver dag og elsker det. Selv om de kun gir tlf terningkast 4, burde den av 6 fått 10 Siter
Christian Ramberg Skrevet 24. april 2008 Skrevet 24. april 2008 jeg har en k850i som jeg fikk på persrabatt der eg jobber.ypperlig telefon det.tar dritbra bilder Siter
Gjest Emil-André Gundersen Skrevet 25. april 2008 Skrevet 25. april 2008 Nokia 6110 er den beste av deGPS-tlf du har nevnt. Bruker den daglig og er strålende fornøyd. Raske menyer og gode funksjoner er også viktig.Prisen har nok sunket endel ' date=' men du kan lese mer om 6110 og andre tlf her: http://www.amobil.no/artikler/nokia_6110_navigator/40378/konklusjon Jeg gav 300 for min. Vel verdt pengene. Hadde gjerne gitt oopptil 5000 for en slik tlf nå som jeg vet hvordan dener. For den ER VERDT det. Det som står om hodesettet i amobils test er bullshit. Bruker det hver dag og elsker det. Selv om de kun gir tlf terningkast 4, burde den av 6 fått 10 [/quote'] Hvofdan er det med strømmen på den her ? varer bateriet lenge ? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.